8.10.2009

Boktan mevzular, gerçekten boktan ama

Şimdi benim çok pis bir durumum var. Kronik kabızım, haftada bir defa büyük tuvaletimi canımı çıkarta çıkarta yaparım. Klozetin üzerinde çektiğim işkenceyi bir ben bilirim, bir Allah o derece. Suratım pancar gibi kızarıyor, kendimi sıkmaktan bütün kemiklerimin çatır çutur seslerini duyuyorum, gözlerim yerinden fırlayacak gibi oluyor, sonunda kol gibi bir ürün ortaya çıkıyor.. Ve bu içimde büyüttüğüm pezevenk, hep olur olmaz yerlerde başıma bela oluyor. Bi arkadaşın evinde kalıyorsam, gecenin bir yarısıysa bu benim dötü tırmalamaya başlıyor "çıkcammm açç kapıyı" diyerekten. Kimsenin evinde kalmak istemiyorum o yüzden, kova kova su döküyorum anacım ardından kanalizasyona gitsin diye.. Yada bir cafedeyimdir, bi girerim içeri kapının önünde 10 kadın bekler.. tam o sırada "PuCCacım ben geliyorum canımm" der.. Yaa bi kere Ankara'da lemankültürün tuvaletini tıkmamıştım, sonra bi daha gitmedim oraya, boktan analiz ederler ben olduğumu anlarlar diyerekten.. Form çaylarına falan bağımlı kalıp, zaten zar zor çalışan bağırsağımı iyice folofoş etmek istemiyordum da.. Yalnız işte ben yine zayıflamalıyım diye kendi kendime bir takım yollar deneyeyim dedim, bu kez kolay yollu bişi olsun en azından şu kabarık göbek gitsin diye, diktim kafaya sinamekiyi lıkır lıkır içtim.. Bir gün, iki gün öyle geçti.. Rahat rahat insan gibi sıçtım. Nasıl güzel bir duygu nasıl bir ambians, böyle kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi bişi.. Ne kadar imreniyorum aslında her gün kakasını yapabilen şanslı insanlara, dünyanın en büyük mutluluğu olmalı bu. Yiyorsun bir saat sonra sıçıyorsun. ben resmen taşa dönüşüyorum taşa.. Boktan bir kız oluyorum içimi kesseler şerefsizim kahverengi çıkacak heryanım o derece.. Herşeyi denedim, sabah kayısılar mı yemedim, domates sularımı içmedim, zeytinyağlarını kafaya mı dikmedim. Yok ama anacım benim bağırsaklar paso yatışta, hiiç çalışayım şu PuCCa'mı mutlu edeyim yok. Neyse öyle az az sinemakiyle ben güzel güzel işimi görürken, bana bu rahat sıçma olayı yetmedi.. daha çok yapmalıyım dedim.. gece yatarken sinamekinin üstüne 2 form çayını diktim kafaya.. Sabah hastaneye gitcem. Gelen ne varsa sabah gelir nasıl olsa dedim.. Kalktım neyse bir halt yok bende, yine benimkiler oraya tıpayı sokmuşlar diyerek giyindim gittim hastaneye..
Anam yarım saat geçti geçmedi bir sancı girdi karnıma orda, allahım biri karnımın içinde geziniyor sanki, tarkan gibi kıvranıyorum.. Ayağa kalkamıyorum kaldım öyle.. Hemen kafamı kaldırıp en kısa yollu tuvalete nasıl koşarım diye yolları hoop hesaplayıverdim. Hayatımın en hızlı koşusunu yaptım diyebilirim..
Yooo bi kere daha böyle koşmuştum, lisede komşumuzun oğluyla çıkıyordum. O Foça'ya gitmişti, ben İzmir'de kalmıştım.. akşamları dışarıya çıkmamı yasaklamıştı. Yaz ayındaydık millet kapının önünde çiğdem çıtlıyor diye ben de inmiştim.. Cepten aradı bu bebe, anladı sokakta olduğumu tabi deli çağlarımız o zaman çocuk osurma dese osurmam öle de kerizim.. Dedi "evden arıcam şimdi seni bakalım yalancı mısın.." Ben yemin ederim 7 katı uçar gibi çıktım, bildiğin uçtum basamaklar ayağımın altında eridi o derece, telefonu açtım ve börrrkkkk kusmuştum.. O kadar hızlı koşunca beden mal oldu tabi..
...
Aha işte o koşuşun aynısını tuvalete giderken bir daha yaşadım, indirdim kotumu kahretsin altıma alttan bağlamalı bady giymişim. Ama nasıl bastırıyor içimdeki lanet canavar!!! Durduramıyorum onu aşşağıyı açamıyorum, parçalıcam o derece.. Baktım olmayacak üstten tişörtümü çıkarttım elbise gibi indirdim, öyle oturdum klozete..
Bütün malvarlığımı boşalttım tabi orda.. Bi daha da alttan çıtçıtlı bady giymeme kararı aldım.. Donumuzu göstermicez, zafer işaretine benzeyen çatalı insanlar gösrmesin diye, altıma sıçacaktım. yemişim çatalını, teşhirini.. Ne zaman giysem zaten sorun oluyor.. Ya o gün sevişesimiz geliyor onu 3 saat açmakla uğraşıyor erik, zaten o halde görünce mayo gibi iştahı kaçıyor.. ya da böle bir durumla karşılaşıyorum..
Sonra neyse kalktım tuvaletten, ulan kalkınca bi daha geliyor.. Oturuyorum bir damla sıçıyorum..ama tonlarca sıçacak gibi ağrı var karnımda.. Tam kalkıyorum hoopp bir sancı geri oturuyorum yerime.. en az bir saat ha sıçtım, ha sıçacam diye bekledim orda.. Sonra baktım geleceği yok, kalktım giyindim çıktım.. Tam kapıyı kapattım gurrk gurrkk pezevenk sanki benle dalga geçiyor, bi daha aynı tantanayı çek işin yoksa nasıl bir kabustu bir daha tövbeler tövbesi...
Şu anda göbeğim yemin ederim dümdüz ne var ne yoksa akciğerime kadar çıkmıştır. ama bi daha asla o acıyı çekeceğime rutin kol gibi çıkartmalarımı tercih ederim..

74 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahaha artık bu posttan sorada asılanların olursa götümle gülerim

MİSSİPİPİ

Onnupro dedi ki...

Bravo, çok dokunaklı..

Adsız dedi ki...

iğrenç yani miğdem bulandı.yazılarını seviyorum ama keşke bu kadar ayrıntılı anlatmasaydın.önce sümük sonra tuvalet ağır geldi.

MiM dedi ki...

Sen okuma okuma, sonra tut PuCCa'nın en boktanyazısını oku :) İşe bak yaa

PuCCa dedi ki...

ahaha anacım başlıkta uyardım sizi:pp

Kayhanoviç dedi ki...

ammada boktan bir mevzu' ya parmak basmıssın. Düzenli yürüyüş yapsan kabızlığın sistematik olarak gececeğini biliyor musun? Vucudumuz makina gibidir. Calısmassa paslanır, tekler. Çalıstırmak lazım arada yürümek lazım.

Adsız dedi ki...

bu nasıl bir hızdır.
kadın daha yazalı ne kadar oldu.
yorumlara bak!

Brain Damage dedi ki...

yaşa, taşa, başa, oturma çırçır olursun derler, ama sen otur sende bi faydası olur belki...

Adsız dedi ki...

of ya çok acı bir şey. Beyaz un, pirinç, ekmek türevlerini yememen gerekiyor sanırım, kuzenimin de böle bi hastalığı vardı. Çocukluktaki anal dönemde bi bozukluk diyorlar bi de...Yani bokundan bile ayrılmak istemiyormuş insan. Cimrilik gibi bişiymiş...Ailen yüzünden bunlar ben sana diim...Neyse geçmiş olsun...

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

şu yazıdan mideniz bulanıyorsa bence internete girmeyin ya. hayır sırf ıyy midem bulandı diye trip atmak için yorum yazıyosunuz, benim de ona midem bulanıyo mesela?

Adsız dedi ki...

böyle bir sorunun varken benim burda tabiri caizse yarılarak gülmem ne derece doğru bilmem.. ama gülüyorum yaa tebrikler valla bu kadar samimi ve içten yazılabilir...
her sabah kuru kayısı yemeyi adet edineceksin üzerine de bi bardak su kuzum... bağırsaklarının wc alışkanlığı yok aynen küçük çocuk gibi wc eğitimi vereceksin ona 30-35 dk da bir wc ye gidicen olsun olmasın gidicen kitap vs. istif et... böylelik alışıyor çalışmaya...

Adsız dedi ki...

hemen kaldır bunu
kısmetlerin kapanacak

Adsız dedi ki...

Bundan mideniz bulandıysa oha artık. Benim gülmekten karnım ağrıdı :D

Adsız dedi ki...

doktor olarak önerim,
tek tip beslenme, aşırı stres kaynaklıdır. bende böyleydim eskiden,ağlardım lan yapamıyorum diye. tavsiyem günde bir bardak rezene çayı(toz) . karnıda sinameki gibi ağrıtmaz tadı da daha iyi.

Arzu Breda dedi ki...

Geçmiş olsun PuCCacım.. :((
Bu sorunun altından kalkmak için;
Yediklerine çok dikkat etmen lazım..
Bir defa, beyaz ekmek yeme, onun yerine kepek ekmeği tercih et..
Her gün bir miktar yürüyüş yap, tamamen hareketsiz kalma..
Kesinlikle Fast Food ürünlerden kaçın, onlardan uzak dur..
Her gün tuvalete gitmeyi alışkanlık haline getir..
Bilhassa, sabah kalktığında, tuvalet ihtiyacın olsun veya olmasın, mutlaka tuvalete git ve bunu alışkanlık haline getirmeye çalış..
Sinameki türü şeylerden uzak dur..
Onun yerine, bol bol kayısı kompostosu iç..
Sabah kalktığında, kahvaltıdan önce kocaman bir bardak "ılık su" iç..

Bunları uygularsan sen de göreceksin, bağırsakların nasıl daha düzenli çalışacak..
Müthiş bir enerji gelecek vücuduna..
Kilo sorunun da, sona erecek bununla birlikte..

Sağlıklı günler dileğiyle.. :))

Sevgilerimi yolluyorum..

ebvatathemua dedi ki...

Kuzenimde var aynı illetten,çöp gibi kız ama kocaman şiş taş bi göbek,hep bu kabızlıktan. Çaresini o bulamadı,sen bulursan ne mutlu.

sami hazinses dedi ki...

bizim kuzende hiç öyle bi sıkıntı yok, çatır çatır sıçıyo. öpt. k.i.b.

kara kitap dedi ki...

aynı sorun bende de vardı pucca'cım.kayısı yiroyum,form çaylar içiyorum,spor yapıyorum.gene kabız gene kabız.şimdiyse triod problemi nedeniyle ilaç içiyorum ve her gün düzenli tuvalete gidiyorum.sende de böyle bir sorun olmasın?

bi dost dedi ki...

Allah belanı vermesin ya, bişe yiyodum ben bunları okurken bi de:D öff manyak:) ayrıca o form çayı insanın ağzına yüzüne ediyo hakkaten. kepek ekmek de öyle. ama kepek ekmek iz betır den form çay.

Leoo dedi ki...

Fitil die bişi vardı, çoluğa çoçuğa kullanırlardı, belki seni çözer. Ne dersin?

Chevic dedi ki...

vay anam vay serhat neler dömüş ya...

sinderellaaa dedi ki...

bence de senin troidle ilgili bir problemin olabilir!TSH T3 T4 üne bir baktır derim ben! kola ,süt ,yoğurt,peynir ,domates ,çok tüketme!kepek ekmeği yerine de çavdar ekmeği tavsiye ederim!çok soğuk yerde oturuyor alt katlarını çok üşütüyorsan buda bir sebep tabi!amaaan sen benim çok bilmişliğime aldırma en iyisi bir doktora git!kolit bile olabilir çünki!dikkatli olmak lazım!geçmiş olsun!çok komikti bu arada bayağı bir güldüm:)))))

Adsız dedi ki...

"yediğimi sıçtığımı yazsam senden çok yorum alırım" yazısı olmuş bu. katkım olsun.

Adsız dedi ki...

z:
bende de var aynı sorun. yeşil çay iç düzenli her gün bi bardak iç geçer. ama gerçeklerinden.poşet olanları sktr et.

Adsız dedi ki...

Vay bee nasıl becerildiği sabahları ağzına nasıl verildiğini biliyorduk nasıl sıcamadığın kusur kalmıştı. Yuh bu millete yaw senin gibiler nasıl prim alıyor hayret.işte seviye işte insanlığın geldiği nokta. erik vareya erik seni arasına arkadan yapsın birşeyin kalmaz..ama sonra bu neticeyide yaz emi.

PuCCa dedi ki...

İşte senin gibi gelip her postumu ezberleyorlar canım.. yalnız onlar bok atmıyor sen atıyorsun aranızda ki fark o..

büyük ihtimal arkadan yemiş öyle sıçmışsın sende işe yaramış ki öneriyorsun.. Çok ayıp insanlara burda götünü sağlık bile olsa nasıl verdiğini yazman çoooookayıp..

VodviL dedi ki...

Hayatımda ilk kabız oluşumu hatırladım şimdi xD bayaa bayaa küçüktüm o tuvalette saatlerce nasıl ağlamıştım ulan xD

Leah dedi ki...

Ya ama o çıtçıtlı bodyler resmen kışın hayat kurtarıcı, götüm, belim buz tutuyo onlar olmazsa ben bir hiçim yani o derecede :D Zaten geceleri de battaniye, yorgan ne varsa yerde oluyo, cidden öpüp başıma koyuyorum tüm çıtçıtlı bodylerimi oh yeah!
Geçmiş olsun pucca ya ben de geçen gün bi kabız olmuşum abowww akıllara zarardı, sen hep çekiyosan vallah üzüldüm senin adına :(

monara dedi ki...

Böyle boktan yazı da okumamıştım cidden. Artık bloglarda nasıl sıçtığına kadar anlatıyor insanlar. Teknolojiye bak, vay be.

Gerçekten iğrenç ama.

Adsız dedi ki...

doktor maranki dolmuş lan burası :D

Adsız dedi ki...

haeuhaue pucca bir nevi dişi bukowski lan muhteşem. ayrıca acı yemen gerektiğini düşünüyorum pucca. sonra acı acı çıkar ama çıkar kısa zamanda. devam valla şu ortamda depreşik karı ve çakal bebe okumaktan gına geldi.

BlahBlah dedi ki...

yaaaaa, işte şimdi bitirdin sen olayı!

Cam Adam dedi ki...

Ne çok sıçamayan varmış, puCCa'nın yazısını bekler gibi hepsi dökülmüş.

Buradan yazacağınıza doktora gözüksenize..

Adsız dedi ki...

Kirmizi pancarin iyi geldigini duymustum.

http://cafefernando.com/turkce/pancar-salatasi/

Adsız dedi ki...

ufff... universite yıllarım aklıma geldi pucca duzensiz yemkten benm de oluyordu . Doktora gitmiştim 1 ay kullandıgım bi mide-barsak düzenleyici ilac hayatımı normale dondurdu. ilacın ismini hatırlamıyorum yalnız . Ondan sonra da her sabah ilk once ılık su içerim gunde toplam 2,5lt
3 ögün yemek yerim 2 defa wc ye giderim .ogun atlamak da kabızlıga neden oluyor ve kılo alımına ..

hjhlp dedi ki...

Gdişiat kötü. Gidişatın sonunda basür olmak var çünkü. Ben olmadım, ama arkadaşlarım olmuştu. Ameliyatı çok pis, çocuk doğurmak, böbrek düşürmek ağrılarından bile beter olduğu rivayetlerde var.

Özellikle yurdumuzun Güneydoğu bölgesi acı yemekten mütevellit bu hastalığa yakalanır. Bilhassa da çiküfte yemekten... Siz de bu dönemlerde çiküfte vb şeyler tüketmemelisiniz.

Kepekli ekmeğe gelince faydası çok az. Onun yerine bizzat kepek yenilmeli. Şaka yapmıyorum. Marketlerde kepek satılıyor. Kepek alınır, bir çorba kaşığı kepek, bir su bardağı süte karıştırılır ve süt içilir. Süt sevmeyenler bu işlemi pek ala yoğurtla da yapabilir.

Allah yardımcınız olsun :((( Çok geçmiş olsun. Hiç bir şeye benzemez bu... Yakın çevremden biliyorum...

hjhlp dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sen şişman deilsinki zayflamak için onu bunu kullandın kabızsındır dogrudur

Tugba dedi ki...

Sami Hazinses için Pucca'nın bittiği an şu andır sanırım. pembe değilmiş, demir gibiymiş Sami. yasta mısın?

rahat yazar dedi ki...

iğrençç. benim ablam da senin gibi:)

Dr.Ceykıl dedi ki...

bok fetişlerine gün doğdu.

Peren dedi ki...

yahu şu yorumları okuyorum da o midesi bulananlar, yazıyı iğrenç bulanlar hiç mi tuvalete gitmiyorlar? gazınız bile mi çıkmıyor sizin? yapınca kendinizden iğreniyor musunuz? tuvalete çıkmak iğrenilecek bir şey değil, tam aksine (özellikle kabız ya da ishal olunca gerçek değerini anlayabileceğiniz) büyük bir nimet.

Adsız dedi ki...

Şu kötüleyenlere baktım da kaçınız tuvalet hikayenizi bu şekilde yazmayı becerebilirdi? Pucca'nın zaten bu kadar okunmasının tek nedeni, her gün herkesin yaptığı ama yazmaya gerek duymadığı olayları ilginç bir dille anlatması. Benim hiç aklıma gelmezdi bunu yazıya dökmek, döksem bunun kadar başarılı olamazdım zaten. Çok yeteneklisin bu konuda.

Adsız dedi ki...

pucca... korkuom lan sen benmisin diye arada...

yeminle kendimen süpheleniom:)))

anlattigin cogu seyde cogu düsüncende yasadiklarinda falan bire bir kendimi buluom hahaaha..

nolcak bu halimiz kabizlikla lan

Sanalkuzu dedi ki...

Neyden tiksindiniz anlamadım? Hayatınızda hiç sıçmadınız mı? yoksa her sıçışınızdan sonra kusuyo musunuz? Her gün 2 kilo sıçarsınız kadının teki yazınca tiksinirsiniz, iki gün sonra da puccaya yazmaya başlarsınız.

hegemon dedi ki...

pucca kızım delisin sen. "kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi". çok komikti. ama hislerini anlıyorum. seninki gibi değil ama benim de bağırsaklardan sorun var:D

casaubon dedi ki...

Şimdiye kadar ki en "içten" yazındı...

Adsız dedi ki...

şimdi,
heyecandır kabızlığın en birinci ilacı.
ama hayatını sınırsız yaşayan birisi
hiçbir şeyden gerçek anlamda heyecan duyamaz.
kabız oluşunun yegane sebebi bu bence.
çok geç olmadan İslama gir, kuralların
en güzeliyle sınırla kendini.
ciddiyim.

hani bir fıkra vardır.
o gün bu gündür
bütün dötler müdürdür ya
merak etme yakında seninki ilahlık taslar.
sitem ediyorsun ya kıçına şimdilik
işte bu başlangıç
sonra yalvarmaya başlarsın
gönüllü yapmadığın ibadetlerine bedel.
infilak etmemek için
zorunlu olarak
kıçına taparsın.

dinde zorlama yoktur.
ama bak çıkınca zorlanıyorsun.

mevlananın çağrısından bilirsin
islamın daveti kişileri ayır etmez
ama şu bir gerçek ki
bu mesaj herkese aynı şekilde verilmez.

Adsız dedi ki...

Doğum yaptıktan sonra rahimde parça kaldığı için kürtaj olmuştum. Narkoz alınca da insan kabız oluyor. Of Allahım ne fenaydı ama yaptıktan sonra da çok fena ağrıyordu, oturamıyordum üzerine. Kabızlık ciddi bir problem, basurun haricinde bağırsak kanserine de neden olabiliyor. O yüzden doktora gitmeye değer bence.

Bu bağırsak kasları 2 şekilde hareket edermiş, birincisi biz kontrol ediyoruz (bu sayede tutabiliyoruz), ikincisi bizden bağımsız kaslar (bu sayede boklar bir uçtan öbürüne ulaşıyor). İşte işin içinde beynimiz de girince herşeyi sıçıp batırdığımız gibi bok olayını da sıçıp batırabiliyoruz. Mesela benim bağırsak olayım öyle programlı ki nezaman pc başına otursam ozaman çalışası tutar. 2-3 gün oturmadım di mi gelmez maalesef.

Say dedi ki...

aynı dert bende de var malesef, su içme alışkanlığım yok zannedersem ondan kaynaklanıyo bu illet.

Adsız dedi ki...

pucca canım begenmedigin yorumu yayınlama özellikle kişiligine hakaret edenleri burası senin alanın.yemişim özgürlügü

Cem dedi ki...

o kadar da abartılcak bişey değil kabız ya, hatta sağda solda kakam geldilerden kurtarıyo seni. Ve bi de şöyle düşün, ya miden hassas olsaydı, gece yorganı tepip üstünü açtımmı sabaha midene uzaylı girmiş gibi olaydın kıvıl kıvıl böyle filan, 5 dakkada bir tuvaleeeeeeeğğğğthhh!! diye bağıra bağıra gitseydin, klozetle yakın ilişkiler kurup, beni bi sen anlarsın, senin de ağzına sçıyolar benim de falan demeye başlasaydın? :D

bu arada o yeşil çayları hedeleri hödöleri içtikten, klozetle kanka olduktan sonra bi tane reflor alsaydın çok iyi gelirdi, hemen kesiyo aklında bulunsun =D

kabıza çare de bi kere sormuştum, lavmal dediler bi daha sormadım :D

Adsız dedi ki...

pucca ben fıstıklı çikolata yedim mi anında yani hehe bi dene :)

Adsız dedi ki...

oy oy, bu konuyu bile okunası hale getirdin ya pucca :))
bol su, hareket, lifli gıdalar... bunlara rağmen hala devam ederse mutlaka dr a görün...
ayrıca stres de etkiliyor.

pudra dedi ki...

laleli baba demiş ki dünyanın en güzel şeyi rahat bir şekilde sıçmaktır.
üstüne cümlem yok.

Adsız dedi ki...

Oturup sicmasini anlatmis,millet ayakta alkisliyor.ne lan bu?beyinsiz misiniz abi hepiniz? Sicmis sicmis.Tevekkeli degil bu popularite kadin cikiyor,konustugu 3 sey var
Azdim,siktim,sictim. Bunlara oo helalsin imparatorsun diyen bu kadar insan varsa turkiyede internet kullanan oturup hungur hungur aglamak lazim.

Bu yorumu eklemezsen bi daha sicama insallah.embesil.

Adsız dedi ki...

amma çok doktor varmış okuyucuların içinde vede bir o kadar aynı sıkıntıyı çeken yorumcu...
arkadaşlar benimde acizane tavsiyem; sabah uyandığınızda( ilk başlarda yapması çok zor gelebilir) 2 lt. su için. birkaç gün içinde alışır, normale dönersiniz. suyun kabızlıkla ilgisi olmadığını düşünenler özellikle denesin :))

pi dedi ki...

aç karnına armut..

Adsız dedi ki...

Kokusu buraya geldi valla :))

Maxim Kukalska dedi ki...

şaşırmadım gayet doğal.bu millet cok 2 yüzlü ya.iş sevgiliye gelince burda neler yazıyolar.işte benimkinin şu sorunu var pucca.benimki beni hala yapamadı pucca.lan a.q onları yapan insan gayet sıçabiliyorda.bunun nesi yanlış.

nihal dedi ki...

:D gülmiyim başıma gelirm demi :D allahım sana ne desem az kızım nası sıçtını bile örendk :D kaysıya dewam anam öle yapıyo :D:D

MAYRI dedi ki...

Sevgili pucca
Epeydir hiç bu kadar gülmemiştim.
Allah iyiliğini versin.
Birde düzenli çalışan bağırsak versin sana.
Sevgili dünlük absalom'dan yola çıktım. Nedir bu 1 mio kalem 1 mio blogger derken sana kadar geldim...

Sevgiler.
<:))

Onur dedi ki...

kabızlık ciddi bi rahatsızlık çözüm bulmalısın, ileriki yaşlarda parkinsona neden olabiliyor.

Esmey dedi ki...

tarkan gibi kıvranıyorum

Hhaaaha güzeL:D

Adsız dedi ki...

uff çok fena...

günde 3 kere sıçan biri olarak haftada bir ne demek kestiremiyorum bile...

gamze dedi ki...

ne kadar çekemeyenin varmış be pucca!

Adsız dedi ki...

". Suratım pancar gibi kızarıyor, kendimi sıkmaktan bütün kemiklerimin çatır çutur seslerini duyuyorum"

normalden daha kolay doğum yaparsın bence sen o zaman pucca :)

Fatih dedi ki...

Bunları okuyanların içlerinde 1 tanesinin bile PuCCa gibi derdi hiçmi yok yani HATUN başımıza gelmiş yada gelecek tehlikelere karşı bizi örneklendirmelerle bilinçlendirmiş ama en çok hoşuma giden cümle şu oldu;

zafer işaretine benzeyen çatalı insanlar görmesin diye, altıma sıçacaktım.

Süper Ya =)

Adsız dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Pucca walla senin yazdıklarından çok, sana büyük bir incelikle onu yeme,bunu içme,mıçarken bilmem ne pozisyonunda otur şeklinde yapılan yorumlara güldüm.Walla bravo,sıçma konusunda herkes prof.olmuş.Mokunu min.5 gün içeride biriktiren,sonra da işyerindeki tuvalette milyon tane hatunun yanında pırtlamamak için kıçını büzerek bekleyen biri olarak tek diyebileceğim şu: "yanlız değilsin"

angie dedi ki...

kesinlikle bende yarıldım gülmekten.. ne o öle ıyk mıyk siz sıçmıyomusunuz hatun doğal bi olayı güldürerek anlatmış işte =)))

Adsız dedi ki...

yorumların hepsini okumadım belki söylenmiştir ama ben gene de söyleyeyim, kefir derdine iyi gelebilir :)

Adsız dedi ki...

pucca'Cım öncelikle ben bu yazıları bi çırpıda okuyorum vallahi ya çok akıcı oluoyor nedense(konusu fenada olsa) :D umarım sende yorumumu okursun çünkü sana bi tavsiye; aynı illet şey bende de vardı taaki her akşam yatmadan önce ve her sabah aç karnına bir tane elma yiyene kadar..gerçekten çok işe yarıyor.bi hafta kadar bi süre düzenli şekilde denemeni öneririm.öpüyorum :*

Adsız dedi ki...

resmen kendimi buldum yazıda ve gülmektennnn öldümmmm :))
pucca'cım tek değilsin yanındayım arkandayım :D