30.09.2009

Ben bile açılım yaptım fotomu koydum valla

Erikle ayrıldık ya hani.. Ayrılınca bebeyi heryerden sildim.. Msnini sildim, telefonunu sildim, faceden sildim, hatta facebooku tümden dondurdum.. Abi teknoloji çok kötü birşey çünkü, her önüne gelene hesap veriyorsun.. İlkokulda 2 kere gördüğün adam bile ilişkinle ilgili kendinde yorum yapma hakkını buluyor.. Orda fotoları sildin diyelim hemen hoop üç mesaj
"tatlımm ne oldu:(((" yada kıro hale bulundun diyelim, iletine yazıyorsun gereksiz bir yıldız tilbe sözü, anında altına iki kere merabalaştığın adamdan bir yorum "Can yücelin çok sevmeyeceksen sikmeyeceksin bıdıbıdısını dinle ;)" Sırf bu muhabbetler olmasın diye dondurdum orayı. Kendimden biliyorum abi, koyuyorlar halvetten 1 dak önceki fotolarını, diyorum
"orospuya bak yarın ayrılcaksın ne demeye yapıyorsun" ayrılınca ilk tepkim "ehiehiehi ohh kazığa oturdun tabiii" diye söyleniyorum.. Sonra barışıyolar, "gurursuz sürtükkkkk" diye milletin derdine ben geriliyorum..
Ayrıldığımızın İlk günü ne arayan, ne soran vaziyetinde acımı en arabesk halde yaşadım. ikinci gün oldu arabesk hallerim Sezen Aksu moduna girdi. Üçüncü gün oldu allam bir bahane bulmalıyım aramalayım diye kendi kendimi yedim.. dördüncü gün oldu, sildiğim msnden eklim bakim bi dedim, anam ekler eklemez bir baktım online, hopp aynı anda bir yazı "burdan da sildin zannetmiştim, silme beni" yazdı.. Dedimmm tamam bi rahatladım şöyle.. Ondan sonra biz böyle, işte sen bana bunu dedin şunu dedin diye ufaktan yaptık tartışmaları.. Sonra yok sen beni yanlış anladın, yok ben seni ama bu iş olmuyor böyle birbirimizi kırmadan normal bir ayrılık olsun bu.. Okey dedik, ayrıyız ama her allahın günü konuşmaya devam ettik. hatta sevgiliyken telefonda daha az konuşuyorduk.. Böyle bir cilveleşmeler, hafiften kıskançlıklar, böle merak falan ama ayrıyız.. Benim için hava hoştu valla, en azından yenisini bulana kadar, eskisi garanti elimde ohh kebap, zaten yalnız kalamıyorum daha ne isterim hayattan.. böyle bir süre devam etti.. Ulan sonra dedim ya bu pezevenkte öyle yapıyorsa benim yaptığım gibi beni cepte yapıp kendine manita arıyorsa. Anam beni sardı bir korku.. Dedim birde benden önce bulur kalıveririm ortada
maymun dötü gibi. Hiç riske girmeyeyim yok öle ayrılıktan sonra arkadaş kalma hadisesi bu çocuk sevgilim olmalı geri.. "hacı valla böyle salak saçma iş yapıyoruz. ben gelemem böle arkadaşlığa dostluğa yalan bunlar.. ondan hadi sana gudbay, ama yok sensiz olamam dersen gel böğrüme" dedim. Yine topluca herbiyanımdan sildim bebeyi.. Ama bi yandan da sinir oldum.. Adam hiç demedi, gel bak yapmayalım, tamam bari bir sevgili olalım diye.. Herif dünden hazırmış gibi "aaa haklısın valla" dedikten sonra sustu.. Gece oldu aramıyor, günde 25 kere arayan adam yok, bir arkadaş olmayalım dedik diye ciddiye aldı bizi.. ben mi arasam diyorum oda olmaz.. Allam nasıl sinirlendim.. Ertesi gün oldu yine yok adam ortada.. Dedim PuCCa kaldın valla eşşek çükü gibi ortada.. Öyle acaba kime sarsam başına bela olsam diye kendi kendime hesaplamaları yaparken, kargo geldi eve..
teee aylar önce Erikle beraber melekler korusun diye bir dizi varya onu izliyoruz, orda kıvırcık saçlı bi gacı var. Onda bir kolye görmüştüm.. Ayy demiştim ne güzelmiş bu, Pick me diye bir şeymiş bu kolye.. Na şu sitede satılıyormuş, dedik siteden almayalım da haftasonu nişantaşı bilisskissden alırız.. Sonra unuttukk gitti bu olayı.. Bir baktım gitmiş kolyeyi almış kutunun içine koymuş bana yollamış. Ama bu bahsettiğim olay daha biz fingirdeştiğimiz dönemlerde falan, daha çıkmıyoruz bile.. bilmem kaç ay öncesinin muhabbeti.. "Seninleyken bir nehrin akıntısına kapılmış gibi hissediyorum kendimi, kıyıya çıksam üşüyecekmiş gibi, suda kalsam boğulacakmışım gibi.. Kalbimle aklım sürekli çatışıyor. Kontrol bende olmuyor. Artık bıraktım dilediğin yere sürükle beni" yazmış birde. keko meko yazdığı şey ama nasıl hoşuma gitti, bana dair en ufak ayrıntıları falan hatırlaması. Yaani tamam bende isterdim bir trabzon burması göndersin, ya da ne bilim 5 i bir yerde sattık mı para edecek olan şeylerden ama bu hepsinden daha değerli bence..Tabii biz barıştık doğal olarak.
...
Bide eniştesiyle ablası ortaklaşa çalışıp bana marilyn dövmesi yaptılar. Eniştesi öğretmen ama hobi olarak dövme yapıyor.. İnsanların ne bilim hobileri vardır, dans etmek, ata binmek falan gibi. Tattoocu genç bir öğretmen.. Lisede öğretmenlik yapsaydı eğer o ufuuuuuuu.. Kaç tane aşk mektubu alırdı, yeni yetme, mıknatıslı hızma takan korncu kızlardan.. Çok iyi hatırlıyorum bizim vardı bir mili güvenlik hocamız, adamın dersinde kızlardan sadece ooffff ooffff sesleri çıkardı..Dövme yaptırmak yalnız aynı şey gibi.. Hayatın boyunca üzerinde taşıyacağın bir ize, en ince ayrıntısına kadar düşünüp karar veriyorsun. İşte hayatta da yaşadığın bazı olaylarda kararsız kalıyorsun ya, yaşamın boyunca seninle anılacak izlere sahip oluyorsun. Belki o yüzden dövmeyi göremeyeceğimiz yerlere yaptırmayı tercih ediyoruz, sıkılırız diye. Dİğerinde de yaptığımız hataları hatırlatan şeylerden kaçıyoruz, ama oysa hep bizimle birlikteler.. Amaaan anlatamadım kafamda kurmuştum oysa ne güzel..
Haa işte önce iç bileğime çöp adam yaptırcaktım, Sonra iş ciddiye binince dedim yok çöp adam yaptırmim, 50 yaşında 3 çocuk sahibi karı olunca çöp adam pek hoş olmucak.. Norma'yı yaptırayım dedim, gugıldan bakındım. Anam onu da hep kekomançiler yaptırmış.. Yine de olsun dedim desenimi seçtim. Tam yaptırcam iç bileğimden vazgeçtim son dakka sırtıma yaptırdım.. İlk başta bir acıdı anam anam, sanki kıtır kıtır kesiyorlar beni. Ama zaten benim canım acayip tatlı. Kaşımı alırken ağlarım, ağda yaptırırken kıyametleri kopartırım. Ağdadan daha az acıtıyor yalnız.. O sesi çok kötü dolgu aleti sesi gibi.. Sonra ben alıştım uyuştu baya orası, takır takır iğne bata çıka bişiler oluyor.. Sonra Erik'in ablası geldi, gözü şöle olsun bak dudağı olmamış falan gibi yorumlar yapınca ben bir tırstım.. Norma diye Seda sayan çıkacak heral dedim.. Bişi de diyemiyorum kuzu gibi duruyorum orda.. Bişi desem kafama vuracaklar gibi geliyor "sus lan sırtın bizim elimizde oraya türk bayrağı yapıp altına 'köylü milletin efendisidir' yazacaz nihahaha" dicekler gibime geliyor.. Ondan süt dökmüş kedi yavrusu gibi foxdaki bir diziyi izleye izleye yarım saat içinde dövmemi bitirdiler..
Dedim bari inşallah Seda sayana benzemiştir, en azından bundan sonraki idolüm o olur. Çok koca, dobralık, estetik, büyük göğüs, şiveli konuşma, maksimum iticilik falan diye düşünürken.. Aynada bir baktım.. Ohaa benim istediğimden daha güzel olmuş.. Hiç bu kadarını beklemiyordum. Hatta megan fox denen kaltağın dövmesinden bile daha güzel.. Yaptırcaksanız eğer, bana mail atın ben sizi ulaştırayım ona.. Erik'de yaptırcak ama ben istiyorum ki sırtına "I LOVE PUCCA" yazdırsın, malafatına "HASTALIKLI DİKKAT" yazdırsın. Göğsüne benim portremi çizdirsin. Göbeğine "PuCCA'NIN MALI" yazdırsın. Ama yapmıyor pezevenk, bide utanmadan hala seni seviyorum diyor. Seven adam bunları yapar bencee..
PS: ilk kez kendimin fotosunu koydum. Oda günlerdir şu bugün ne giydim bloglarını dolaşıyorum da. Bir kıskandım ama nasıl. 3 senedir blog yazıyorum onun bunun sürtük karılarının fotolarını koyuyorum. Kızlar ne güzel yerli malı yurdun malı.. kendilerine özgü şeyleri koyup duruyorlar.. Benim neyim eksik nan dedim.. en azından bunda yapabilirim diye düşündüm. Kıskançlık çok kötü bişi.. kırmançi gibi durdu bende.. Bu kolyenin blogunu gördüm bide herkes koymuş oraya kolyeli fotolarını..belki beni bulurlar koyarlar fotomu kendi çapımda ünlü olurum bende en azından ordan şeyederiz dedim :((

78 yorum:

dchetin dedi ki...

sağ omzuma Jül Sezar, sol omzuma Che planlarım var. Geçmişler olsun, güzel durmuş.

Haspam işte! dedi ki...

fiyuf o ne güzel sırt, benin olayım anam gibi yorumlar almaman içten bile değil şincik! :D

Adsız dedi ki...

bi önceki postundaki kız?

yesiltukenmez dedi ki...

Ne güzel kolye! Eminim çok yakışmıştır :)

Adsız dedi ki...

DÖVME HARİKA!!! Sokakta arayacağım seni herkesin sırtında olacak gözüm. keşke yaz olsaydı

mistral dedi ki...

dövmen çok güzel olmuş. yani seni yansıtan bir dövme olmuş insallah şans getirir sana bide erikte çok şanslı çocuk valla sırtında çok hoş beninde çok tatlı zütyenin ipide gözükmüş erikle umarım bu yüzden kavga edersiniz. amin=)

Adsız dedi ki...

kıskandım şimdi yaaa :( bnm haywan sewgilim izin wermio hiç bi boka :D


:( ühühühüh

mistral dedi ki...

aa pucca burdasın kolyende güzelmiş ordaki beninde çok tatlı=)şey soracaktım bende dövme yaptırcaktımda senin yaptırdığın yere puccanın selamı var beni o gönderdi desem indirim yaparlarmı acaba? ben komple sırtıma ejderya yaptırcamda soruşturdum çok pahalı tutuyo bana indirim yaparlarmı selamını söylesem?=)

PuCCa dedi ki...

puccaysamgunahimne@hotmail.com buraya yaz bişi ben sana ulaşım şeysini vereyim.. acayip ucuza yaptırırız valla.. ben bi tane daha yaptırcam zaten.

mistral dedi ki...

tamamda mesela benim bitane bengal kaplanım vardı.arka bahçede ölüsünü bulmuştum. neden öldü bilmiyorum=( neyse ama 4 yaşındayken resmini çekmiştim.omun anısına omzuma resminin dövmesine yaptırıcam.bunu ona borçlu olduğumu düşünüyorum. kaça yaparlar onu?

PuCCa dedi ki...

eşşeğin sikine yaparlar.. afrikada mı yaşıyorsun sen.. verdim adresi git sor işte halla hallaa..

mistral dedi ki...

ne kızıyosun ya alla alla bengal kaplanı bikere afrikada yaşamaz. hindistandan getirtmişti babam 14. yaş günümde.ayrıca normal kaplan demiyorumki ben bengal kaplanıydı benimki çok evcil bi hayvandır. normal kaplan olsa tamam sen haklısın. polenezköyde büyük bahçeli evimiz vardı orda bakıyodum. şimdi sen bana yalancımı diyosun yani alla alla?

Sycorox dedi ki...

güzel olmuş dövme hayırlı olsun,bide ellerin ne kadar kibarmış senin...

Burky Burhan dedi ki...

pucca bücür müsün sen? 1.50 - 1. 51 ???

PuCCa dedi ki...

168 im.

Adsız dedi ki...

o tırnaklar sana mı ait yaa :D çok ben'in var sırtındada var bogazındada euehu

Adsız dedi ki...

benimde dikkatimi çeken benlerin oldu. dövme yakışmış, erik'le de barışmanıza sevindim gerçekten ki barışacağınızı biliyordum. sen seviyon bu çocuğu şaka maka yazık lan:D ama sen yine de arada can yücel'in bağlanmayacaksın şiirini oku. hehe:)

Adsız dedi ki...

Cok guzel olmus, bacakta da guzel dururdu sanki ama onumuz kis tabii ^.^

şekellikk dedi ki...

sırtı ve boynunu gördükten sonra artık devamıda gelir herhal demii:) aşağı inemeyeceğine göre yukarı çıkcaksın dolayısıyla o güzel yüzüde görces:)
kendini ammada çirkin anlatmışsın sen ya eller belli ediyor güzelliğini :)

Loana dedi ki...

eller, tırnaklar süper pucca :D
kolyeni de güle güle kullan, eriği çok safsalak olarak anlatıyodun ama yine de sevmiştim, sevindim barışmanıza.

sanane dedi ki...

yok kiloluyum yok yağlarım şöle böle yok oramdan fırtlar yok tombulum yok bilemem ne vık vık vık!
senin gibi karılara illet oluyorum! abi zayıf olduuğunuzu, kiloyla ilgili hiçbi sorununuz olmadığınızı biliyorsunuz ondan sonra rahat rahat ay şiştim ay miştim ay bilmem ne!
o eleştirdiğin bana numara yapmayın hepiniz aynı bokun soyusunuz, niye kendinizi farklı gösteriyorsunuz dediğin tiplerin aynısısın.

ve evet gerçekten kiloluyum.

tameris dedi ki...

barışmanıza sevindim Pucca.

Sagır Kedi dedi ki...

Manyak güzel olmuş Pucca valla kıskandım seni:((Şanslısın sen bedavaya yaptırdın benim de istedigim tarzda bir dövme için 500 vermem lazım yok o kadar..Senin dövme için ne kadar alırdı bu ööörttmennn??

Syhn dedi ki...

pucca ya, resimlerin çok hoş kim ne derse desin.

dövmen ise şahane olmuş gerçekten!!
kolye jestini çok beğendim, barışmanızada çok sevindim :)

ya dövme süper!

samira dedi ki...

yaşlı bi halam var..vücudundaki ben sayıssı kadar oğlun olacak derdi..puccacım sen 2 oğlanı garantiledin cnm :))

Leah dedi ki...

pucca seni çok iyi gördüm. Eski yazına göre daha bi optimistsin sanki. Kolye güzel, dövme güzel, sen güzelsin güzelsinnnnnnnn sen güzelsin güzelsinnnnnn :D
Ahahah mucuks babe :D

Adsız dedi ki...

hmmm dövmen güzelmiş gerçekten.. ama itiraf edeyim daha çok tacizvari yorumlar beklemiştim, taktir etsem mi ki şimdi yorumlayanları acaba bilemedim..

İrma dedi ki...

aynı yerlerde benimde benim var acaba kaybettiğim ablan filan mısın hahuhahaa:D
kolye çok güzelmiş bak bundan sonra eriğe odun filan dersen hatırlatırım baksana adam teee milatdan önceki olayı hatırlamış bide süpriz yapmış. elimizdekinin kıymetini bilelim lüften.

Sanalkuzu dedi ki...

Ben demiştim dimi barışırsınız diye, çok iyi oldu erikle barışmanız. valla apartman hallerini okiycaktik yoksa.

Bu arada o resmi ben senin klasik bulduğun resimlerden biri sanmiştim konuyu okumadan.

Bu arada profiline ilk defa baktım. meraklarına yarıldım ya sandalyeden düşücektim deniz baykalın mastürbasyon anınu okuduğum an:D

Finduilas dedi ki...

çok tatlı olmuş. ^-^

Volkan dedi ki...

168'lik bi bayana göre uzun parmakların varmış. hiç hayallerimdeki gibi diil :P

Adsız dedi ki...

dövme harika kolye harika. benim öküz kulağımdaki küpeye bile karışıyor oysa :(

Adsız dedi ki...

dövme iyi olmuş valla beğendim. Eline sağlık enişte beyin. Üzmesin yine seni o Erik efendi, aman aman dağlara taşlara, öperim

S dedi ki...

o moda bloglarini ben de o kadar cok kiskaniyorum ki anlatamam. kendi kendime giydiklerimin fotograflarini cekiyorum, tam bloga koycekken vazgeciyorum sonra :D

BlahBlah dedi ki...

PuCCa, o resimdeki sen isen, o benle tavlanmayan erkek olamaz.

bettybluenun atakları dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
T.I dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Demiştim hatırlarsan, bi sakinleş insan insana lazımdır diye.

İyi gelir insana ilişki. Yenisi de, Reloaded'ı da...

Dövmen şahane olmuş. Stencil gibi. Sanki dövme değil de gece birileri onu pıspıslamış kaçmış gibi. Çok güzel. Seviyorum zaten kadında abartılı olmayan dövmeyi ben.

Yalnız hayatında yeni bi dönem başlıyor. Bir çocuğun sorumluğunu taşır gibi o dövmenin sorumluğunu taşıyosun artık. Çok kilo alır verirsen Marilyn valla Seda Sayan'a benzer sonunda! Köylüyü möylüyü geçtim.
Peppppppsi, yaşşatır seni. yazdırırsın altına da.
aman dikkat!

Sevgiler
T.İ

Adsız dedi ki...

Dövme süper.. bir dövme asla yetmez, en az ikincisi yaptırılır zaten:)

İstanbulda olup ikinci dövmemi onlara yaptırmayı isterdim, gercekten harika iş çıkartmış, tebrik ederim.

Nilay

has_nicktir dedi ki...

pucca benlerin çok sexy duruyo:)ayrıca sırtına bakarken dikkatimi çekti yanların kat kat diil gayet iisin kuzumm..

Tuner dedi ki...

"Yaani tamam bende isterdim bir trabzon burması göndersin, ya da ne bilim 5 i bir yerde sattık mı para edecek olan şeylerden ama "

ya sahi 5 post önce seni zengin erkek bulman için terkeden çocuk değil miydi bu?

Adsız dedi ki...

uzun parmaklı olanlar kısa boylu mu oluyor. ee emel sayın?

AydınKoza dedi ki...

yaa pucca varya sen bizi kekliyosun yok şişmanım yok çirkinim.sırtından belli oluyo şişko olduğun :P bence gayet iyi gözüküyosun vücudunun belli kısımları bunu anlatıyo yanii artık kandırıp durma bizi lütfennn.:)
AydınKoza

semmy dedi ki...

"tamamda mesela benim bitane bengal kaplanım vardı.arka bahçede ölüsünü bulmuştum. neden öldü bilmiyorum=( neyse ama 4 yaşındayken resmini çekmiştim.omun anısına omzuma resminin dövmesine yaptırıcam.bunu ona borçlu olduğumu düşünüyorum. kaça yaparlar onu?

30 Eylül 2009 Çarşamba 18:40


PuCCa dedi ki...
eşşeğin sikine yaparlar.. afrikada mı yaşıyorsun sen.. verdim adresi git sor işte halla hallaa.."


ben bu yorumcuya da puccaya da çok güldüm... abimiz ejderhayla başlamış, bengay kaplanıyla devam etmiş yola, pucca bacı ona eşşeği önermiş...
ayy çok yaşayın emi aklıma geldikçe gülüyorum vallahi...

Unknown dedi ki...

Dövme harika, kolye harika her şey harika :D

Adsız dedi ki...

şişko filan deilsin kandırma bzi ama yüüzn çok çirkin o belli!

Adsız dedi ki...

harika olmuş ya..yazdığı notta çok güzel kendimi yazmış acaba..

tarık ziya dedi ki...

kırmançi derken...?

erkan bal dedi ki...

aa yaşın benzemesin. MMye benziosun gerçekten. dudaklar felam. save as yapmasam dahasını göremicektim...

Adsız dedi ki...

boku yedin pucca, mastürbasyon bağımlısı ergenlerin zihnine elle tutulur kareler yerleştirdin.

Adsız dedi ki...

şişman oldugundan eminmisin gerçektende ??

Miço dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Miço dedi ki...

Valla şişmanmısın kısa boylumusun bilemiycem ama kambur olduğuna eminim tabiki koyduğun resme dayanarak

Unknown dedi ki...

pucca hiçde kılolu degilsin hatta teninin rengi ve tırnaklarda süper ..kambur durusun sanırım dögmeni göstermenden kaynaklanıyor

Adsız dedi ki...

ya ben bu kolyeyi dün kızılayda gezerken gordum, üstünde melekler korusun kolyesi yazıyodu be :S

idikut dedi ki...

dövmeciğin pek yakışmış sırtına. tebrikler. ikincisini yaptırırsan da bakanlar ancak bir tanesini görebilsin, ki özelliğini yitirmesin. 'zaten' öyle düşünüyorsundur'sun büyük ihtimalle. kolyeni de ya bir sandığın dibine yahut da denizin dibine atmalısın. pek sevimli pek eğlenceli pek enerjik ve pek sevildiği için pek yakışan yakıştırılan bişye benziyor. nazari etkileri 'göz önüne' alındığında birdenbire kendini kötü hissetmelerin olabilir. 'kesinlikle' böyle düşünmüyorsundur'sun kolye konusunda ve ben bu bet ağzını hiç açmasaydı etki metki ne alaka :p maşaallah diyelim nazar değmesin.

Adsız dedi ki...

pucca apla sen benim kalbimde değilsin sen benim kalbimsin...acaba 5 yıl sonra benimle evlenir misin? hihihi

ben Salyanman.yani afacanveled.ama yeni blogumu yarın açıyom.hazırlıktayım aplam benim.

Adsız dedi ki...

PuCCa sen şişman değilsin ya :S resimlere baksana abi süper gözüküo bide seksi diilim diosun varya o kırmızı ojeler fln manyak yakışmış boynundaki bende dikkatimi çekmedi diil :D
beni abazan fln sanma haa bayanım ben seni okumaya yeni başladım sayılır ama önce 2008 leri okudum buraya kadar geldim bak saat kaç hala okuyorum ama o ilk resim süper yaa valla bak hiç kompleks fln yapma kızım çok seksi duruyosun bence ..
I love seksi PuCCa
muah!

Esmey dedi ki...

Ya sen cirkinsen ben maymunum canım güzeLsin ya kendni kompLekse sokma boşuna:D

Kib.

kirazzade dedi ki...

Hakkaten ellerin çok güzel pucca. Bir de bişi sorcam, bloğa eklediğin fotolar var ya, nasıl buluyorsun onları? Google teyzeme ne sorunca çıkıyor öyle fotolar?

burcu dedi ki...

pucca bu yazına tam da dövme yaptırma kararı aldığım günlerde denk geldiğim.
dövme çok ciddi bi iş ya.merak ediyorum herkese soruyorum,pişmanlık falan yok değil mi...bir de yarım saatte nasıl bitti o dövme ya,daha uzun sürmesi gerekmiyor mu?

aystyle dedi ki...

kapağı görünce dedim ben bu elleri nerden hatırlıyorum..burdaki post ta resmi varmış meğersem..
neyse eller bi yana kesinlikle alcam beybi ya süper haber bu! kaçırırmıyımm:)) tebriklerr

éLLa Çiça dedi ki...

tebrikler.

videodaki kiz sen misin?

cnspln dedi ki...

yorum yazabilmek için 3 km aşağı indikten sonra derim ki

dövme candır, omuzdaysa bi de dicek söz yoK :)

NetFikir.Net dedi ki...

edeb yahuu!

Adsız dedi ki...

dövme süper olmuş yalnız =) ya ben acır diye içten içten tırsıyorum =)

başak dedi ki...

parmakların gerçekten güzelmiş

papatya dedi ki...

o maviş gözlerini görmek için sabırsızlanoırum

Kriptograf dedi ki...

pucca o kadar az fotoğrafını koymussun ki sırtındaki bene zütyeninin kopçasına tırnağına falan dikkat ediyoruz. Sonlarımız hayrola...

neyybuu dedi ki...

adlı adafadınca yazmışsın olanı biteni, bu herif senii almaya kalkmasın? oda okuyordur heralde... yada almaya kaldırıyor olmayasın? o değilde bu millet kafayı yemiş, delimisiniz divanemisiniz oğlum gözzüm neyyyyyyyybuuuuuu

cizel dedi ki...

ahhh süper puccaa bayıldım dövmeye benimde bilegimde kurdelam var :)

Adsız dedi ki...

oha, bu sırtın altında eminim senin ifadenle koca bi göt yoktur, taş gibi bi hatun poposu vardır ;))

Unknown dedi ki...

Merhaba Pucca, bu gün senin yazılarını okumaya başladım.

Bayram sonrası çalışma sıkıntısını yazılarını okuyarak atıyorum.

Tuhaf olan senin sıkıntılarının bana komik gelmesi.

Tek suçlu sensin..

Fun_dy dedi ki...

bu fotonu bulup koyacaklar da sen kendi çapında ünlü olacaksın demek :) insanlar bu kolyeli kızların fotolarını bulup boyundaki benle eşleştirip ciddi bir dedektiflik çalışmasından sonra senin kim olduğunu bulmaya çalışıyor artık. sadece 1 yıl önce yazılmış bir yazı ve sen artık kendi çapında falan deil ülke çapında meşhur bir insansın. keyfini çıkarıyorsundur umarım fazlasıyla hak ediyorsun :)..

Adsız dedi ki...

pucca seni tanımıorum ama acaip yakın hissediorum kendimi sana ulan içimden diorumki bul bu kızı al evlen tam benliksin çoook şirinsin ben çekerim her tribini gel bana puccammmm:DDDD

Nevin Söyler dedi ki...

ouuuw dövme başarılıı

CİCOS dedi ki...

pucca, sevgilime''sadakat sadakat diyorsun, kolaysa skinovskine CİCOSUN MALI YAZDIR''dedim, adam '' aşığım, seviyorum, tamam ulen onu da yaptırırım'' dedi.(kendisi dövme konusunda bir hayli cesurdur)...TIRSTIM PUCCA, YA O DA BENDEN İSTERSE?!

Adsız dedi ki...

dövmene bayıldım çok yakışmış pucca :)
seni ve yazılarını o kadar çok sevmeme rağmen kendine şişman koca götlü vb. şeyler dediğinde seni öldüresim geliyor!
gayette taş gibisin ya benim boyum 1.68 ve 62 kiloyum ben o zaman kendimi bir yerlerden atayım

hakan şahin dedi ki...

gerzekçiğim milletin yorum yapmasını istemiyorsan ne halt yemeye facebook'a ileti yazıyorsun? facebook'a bir şey yazan insan ilgi bekliyor, arkadaşlarının dikkatini çekmek istiyor demektir. o kadar asosyalsen git bi günlük tut oraya yaz ne nane yazacaksan. ueln aklı incir çekirdeğini doldurmayan şu kadını nasıl okuyorsunuz anlayamıyorum. grameri de ilkokul 2 terk zaten.