24.07.2009

İkizler kadını oğlak erkeği

Burçlara çok inanmıyorum ama böyle bazen inanmak eğlenceli oluyor. Erik oğlak burcuymuş, netten baktım öyle bir uyumu nedir ne değildir diye. Kısa ve öz olarak demişlerki ikizler zilli, oğlak uyuz bu ilişki olmaz.. Yalnız benim kendimce düşündüğüm bişey var büyük ihtimal eriğin yükseleni ikizler.. Burcun ne kadar kötü, pis özelliği varsa almış herif. Vurdumduymaz, canını acıttığında ses çıkarmaz ama sonra siker atar seni farkına varmadan, dünya götüne minare herifin, sorumsuz, bir sorunumuz var dediğinde aman ya nasılsa çözülür diye yan gel yat osman oluyor.. Oğlakta aynı zamanda, evcimen, eğlenceli değil, espirilerimi anlamıyor, bi yanında tutuculuk var verdiği değerlere karşı, o kadar anlayışlı ki hayatımda bu kadar ılımlı bir insan tanımadım. Herifin sinirlerini çekip almışlar sanki hiç sinirlenmiyor. Çözemediğim bir kibir var.
Ve bende bu ilişkimde kendimle ilgili birşey öğrendim. Sorunu çıkartan meğer benmişim. Huzurdan huzursuzluk doğuruyorum resmen. Batıyor bana herşey, ortada olay olmalı atraksyon olmalı tekdüze devam etmemeli. Uğraşacağımız birşeyler olmalı diye ebesini sikiyorum bebenin..
Herşeyde kavga çıkartıyorum ama herşeyde.. Oda yavrum bu kadar mı uyuz olur... Mesaj döşüyorum ama nasıl, bana gelse o mesaj apışıp kalırım 3 sene depresyondan çıkamam.. ne beyinsizliği kalıyor, ne becereiksizliği sayıyorum da sayıyorum.. Ondan bana gelen mesaj ise. "tatlım çok sinirlisin sakinleş konuşalım seni seviyorum" Ulan zaten kavga etmek için yazmışım sana bunu. Kavga etmek istiyorum çünkü içimdekileri boşaltmam lazım. O öyle diyince allahh ben daha sinirleniyorum, "bitti olum istemiyorum seni hayatımda taam bitti sakın arama" sonra zaten nasıl oluyor ne oluyor nasıl başarıyor beni kandırıyor.
ama hiç sinir yok, ne kötü bir laf ettiğini duydum bana, ne olumsuz bir cümle. mesela "benimde var kafamda şüpheler" diyor. Orda başlıyorum ben "ya taam madem sende de var ayrılalım taam bitti" kavganın ortasında uyuduğu da çok oluyor. Orda zaten istediğini yaz sabah bambaşka düşüncelerle uyandığımdan onlar havada kalıyor maalesef.
Amma meraklıyım abi ayrılmaya, ayrılınca napcaksam 2 günde bir bu şekilde. Neden çünkü kavga edemiyorum tutku yok, hırs yok. Oyun oynamak yok.. Bulmuşum cillop gibi bebeyi neden böyle davranıyorsam.. Bu konuda kendime kızıyorum ama, bana taviz vermeyeceksin böyle bokunu çıkartmaya meyilli oluyorum. adam nasılsa sinirlenmiyor diye ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor. Pişman da oluyorum söyledikten sonra, kırdım kesin lan allah belamı versin benim diye içim içimi yiyor.. Ama abi hayatımda görmedim bu kadar yumuşak başlı birini.. Pamuk gibi insan derler ya öyle biri..
uyansın istiyorum içindeki insan, oda konuşsun sorunlarını, sadece benle ilgili değil o da zor bir dönemden geçiyor atsın döksün cümlelere rahatlasın istiyorum. Ama herifin tek dediği şey "sinirlisin bak sakinleş." tabi bu beni daha fıttırtırıyor..
geçen gün, tatilden dönecek dedim bak buraya gel, bana dediği şey "Annemle babamı çok özledim bi kaç gün geçeyim yanlarına gelirim sonra" Lan dedim acaba 13 yaşındasın da fazla hormondan mı böyle oldun.. Tamam özlemiş olabilirsin de yani böyle denmezki eşşek kadar herifsin sen.. Bide bana garip geldi bu 3 sene görmesem özledim diye yanlarına gitmem, hani orda bi iş olur ondan giderim..
...
Başta da kandırmıştı bu pezevenk beni, hani bu fingirdeşme dönemi oluyor ya, kişilik özelliklerini falan alakasız yerlerde söylediğin dönem.. tabii söylediğin kelimeler hep olumlu, hiç demiyosun orda sapığım, yalancıyım, şerefsizim, mastırcıyım diye.. Yalanı sevmem, dürüstüm, hayatımda bir kişiyle yattım ikinci büyük ihtimal sen olacaksın onda da sarhoştum, sevecenim herşeyi severim, böcek fobim, bir adaya düşsem filmlerimi, halamı ve kuzenlerimi alırım vs vs.. gibi yalanı daha ağzından çıkarken belli olan klişeleri sıraladığın dönem işte..
ha bizde o dönemdeyken.. Ben ne desem buda bende diyordu..
- sıkılganım böyle aslında çok seviyorum arkadaşlarımı ama aramak denen şey yok bende
- Aaa sen aynı benim gibisin bende öyleyim
- Sevdiğim zaman acayip geyşaya dönüşüyorum adam mutlu olsun diye delleniyorum
- Aa sen aynı benim gibisin bende öyleyim. Kendimden önce onu düşürüm
- Günlerce gecelere akarım yani sabahlar olmasın
- Aa bende öyleyim evet evet
- Çikolata için ölürüm varya.
- Bende ya çok seviyorum..
Birlikte olduktan sonra ise ilk öğrendiğim şey çocuğun hiç çikolata sevmediğiydi.. Kendinden önce başkasını düşünmesi falan da geçsin o işleri, eğlenceden anladığı tek şey sadece içmek.. Daha bir ton var bende diye atladığı herşey ayak çıktı.. Ama lanet olsun nerde boktan özelliğim var hepsi herifte..
Böyle bir olay olur kıyamet kopar sorunu çıkartan benimdir. Benden çıkan laf, "Aa neden ki ne olmuş" Erik aynen böyle, "neden ki aa" diye şaşırıyor paso.. O zaman ağzının üstüne iki tane çakasım geliyor.. Hep başkaları çıkarmış bunu beladan, kendi başına birşey yapamıyor gibi ille biri destek olacak. Bu çok kötü yalnız bende öyleyim, o da öyle ama, o daha fazla öyle sanırım ki, ilişkinin o kısmını ben yüklenmişim. Ama o bana çok ağır geliyor afakanlar basıyor beni. ben eskisi gibi olmak istiyorum. Adam uğraşsın çabalasın didinsin. ben yattığım yerde sorun çıkartayım.. herşeyi o düşünsün benim yerime de, onun hayatı benim umrumda olmasın.. o sinir krizleri geçirirken ben tv izleyim rahat rahat, nasılsa az sonra kendine gelir diye. Ben demeden beni anlasın, söylemeden uyarmadan bazı şeyleri o yapsın.. Çok yoruluyorum lan ben böyle.
...
Birlikte olunmayacak burçlardaki erkekler bir balık, bir yay korkarım bundan sonra oğlak da eklenecek içine..
Balık kadar şerefsiz bir burç yok. O burçtan bir erkek gördüğüm anda topukluyorum ben. Valla hepsi birbirinin aynısı.. Fazla sıksan kayar elinden, serbest bıraksan zıplar. hep oynatmak zorundasın hep oyunlarla onu elde tutmalısın yoksa o denizde yüzerken sen elinde zannedersin. Seviyor mu sevmiyor mu, aşık mı değil mi hiç bi bok anlamazsın. Ne zaman bitip nasıl başladığını da kavrayamazsın ilişkinin. Yayda fazla flörtçü.. haa bide ikizlerin erkeği var sarmayı tanıdım bir onda öörrrkkk yani.. kendi burcum ama ay yok benden uzak olsun..

Ama halime şükretmek lazım, en azından şapşal bir sempatikliği var. Güzelde çocuk.. İçinde kötülük olmadığını anladığınız insanlar olur ya şuursuz şuursuz konuşur ama bilirsin zarar vermez sana, çok kibar aslında ki ben öküz gibiyim yanında.. Küsmek nedir bilmiyor, kötü söz çıkmıyor ağzından, yapıcı olmak için uğraşıyor. Biraz sorumluluk eklense biraz da kavga etmeyi öğrense tamam abi bal gibi çocuk olacak ama yüklemede eksik yanları bırakmışlar yapacak bişey yok. Öpüşürken gülümsüyor adam var mı daha güzel birşey bir erkekte duran.. haa bide ayıpçıl mevzularda uffuuuuuu.. abi o ne öyle, referans mektubu yazacak olsam sayfalarca övücü şeyler yazabilirim o konuda.. Oğlak burcuna mı has yoksa benimkinin özel kabiliyetimi bilemicem ama nazarlara gelmesin aman dağlara taşlara diyim... Öyle bir şeyin fakültesi olsa direk prof olur orda. Ten uyumuyla da ilgili olabilir bu durum. o uyum ama varya allahh diyorum başka birşey demiyorum o derece.. Başkalarının yanında yatamama gibi bir sorunum var. Aynı yatakta duramıyorum sarılması ahtapot gibi falan geliyordu yanımdakinin.. Taa eriğe kadar. Çünkü bi kere adamın yanında sabaha uyumuyosun, o kadar enerji kaybından sonra da zaten sızıyorsun..

70 yorum:

Adsız dedi ki...

ikizler erkeğiyle engin bildi isteyebilirimmi senden pucca? link filan da olabilir:) ama pek meraklandm şimdi. kötü mötü demişsin içim acıdı yahu

bi dost dedi ki...

kavga eden erkek istiyoruz. pışpış mantığına son.

delininbiri dedi ki...

kurlaşma döneminde o kişilik özelliklerini söylerken ben söylüyorum genelde çok kıskancım, deliyim, arızayım diye..hala kaçmıyorsa da benden günah gitti diyorum :D bu arada balık erkeği için söylediklerine katılıyorum kesinlikle..

bi dost dedi ki...

ama kavgadan sonra özür de dilesin. haksız olsa da özür dilesin bi yeri eksilmez ki.

Adsız dedi ki...

şunu söyleyebilirimki bir ikizler kadını olarak iki kez oğlak erkeğiyle ilişki yaşadım, allah korusun bir daha mı oğlak erkeği... ikizlere uymuyor oğlak erkekleri, sonu hep kötü bitiyor birde ilişkinin.
ikizler erkeğide illallah ama ikizlere kadınını da ikizler erkeğinden başkası paklamıyor, tencere kapak gibiler.

Aysun dedi ki...

OOOff..
Kim o ki buraya yazan eski sevgilisinin burcunu kötüleyip amaaaan amaan tövbeler tövbesiiii bir daha mı cıx cıx cıx maaazallah kıvamında şeyler yazacak...eski ya zaten sorun olsa bitmezmiş...sorun var ya mutlaka karşı taraftandır o kötüdür o sorunludur dolyısıyla burcu da..oof.

Adsız dedi ki...

balık erkeği ile ilgili söylediklerin valla da doğru billa da ama balık erkeği candır, öyle söyleme ya:))

mistral dedi ki...

iyidir iyidir oğlak erkeği candır, evlat kokar=)

Adsız dedi ki...

kocamı anlatmışsın, o da oğlak. burçlara inanmalı mı ne?

Unknown dedi ki...

ehi puCCa... etiketi görür de, harekete geçer mi acaba erik emmi :D

Adsız dedi ki...

bence bi de koç erkeği. allah hepsinin belasını verebilir, hiç üzülmem. nefret ediyorum nefret. ben ki burçları sallayan bişe değildim, resmen öğretildim yani. koç burcu bok burcudur abi erkekte. gay olup birbirlerini yesinler.

ceren

Adsız dedi ki...

ehuehe ben de oğlak kadınıyım aynı öyle ya, vurdumduymaz filan ;) yapımız bu.

çözemediğin kibir de işte oğlaklara has bişe :)

ikizler kadar da sıkılganını görmedim ha, oğlakla zor valla zor. ama oğlaklar candır yahu denge kurulur hiç dertme sen, hem oğlaklar çalışkandır ne bilim yönetici konumunda filan. gerçi sorumluluk almıyosa o da bi garip ya neyse.

ikizler: ay ben çok sıkıldım, biraz uzaklaş
oğlak: he iyi gidiyorum ben eyv.
ikizler: aman git gözüm görmesin
oğlak: oluur (bunu bile demez bence)
(Aradan bi iki dk geçer)
ikizler: döön bebeğim
oğlak: tınnn

ekşisözlükte güzel yazıyo bu oğlak erkeğidir ikizler kadınıdır..

copolitik dedi ki...

balık ve yay konusunda katılıyorum. ikizler kadınıyla olmuyo. oğlak çok da fena sayılmaz anlattığına göre

dlayra dedi ki...

ben akrep, sevgili oğlak..
aynı dediğin gibi sinirleri alınmış adamın, hep yapıcı, hep sakin. süper içer, süper danseder, öpüşürken gülümser ve o dediğin ufffuuuu mevzuda hakkat öyledir! bence gel biz bunu oğlak erkeklerine özgü bir durum olarak kabul edelim:)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Bİr ikizler burcu erkeği geçti zamanın da elimden berbat bir kişilk oluyolar..Oğlak denemedim:p
Son elimde kalan başak burcu o da eşim oldu :) artık çok geçççççççççççççççççççççççççççççç :)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Pardon unuttum ikizler kadını nı çok severim çok dobra çok delikanlı kadın oluyorlar annemde bir ikizle burcu kadını dır..Ve kolay anlaşamaz herkezle ve babam da aslan burcudur ve zoraki bir evlilik yaşıyolar yıllardır..İkizle kadını zor seçer..EŞ sevgili,zordur yani..

erkan bal dedi ki...

ne diyonuz siz ya ikiz mikiz, olmuyo ama ayıp diye bişi var. pucca sen hep böle yapıyon zaten... ne burçlardan mı bahsediyodunuz.. pardon pardon. ne burcu?

Adsız dedi ki...

Sen sanki eriği sadece cinsellik için kullanıyorsun. Toplumun baskısıyla öyle olmadığını zannediyor olabilirsin ama bu insanı sevmediğin çok belli. Sevmiş olsaydın bu batmalar olmazdı gözüne. Cinsel olarak kullandığının sende farkındasın vicdan yaptığın için sevmiş gibi davranıp kavga çıkartıyorsun o senden ayrılsın diye. Yani giderse umrunda olmayacak hatta yeni birini hemen bulacaksın. Belki yedeğe bile aldın o yüzden bu kadar rahatsın.
İkizler zaten öyledir aşık olmaz, sadece kullanır sıkılınca da bırakır. Sende sıkılacaksın bi süre sonra, sadece cinsellik paylaştığının farkında olacaksın, yada uzaktaysanız birbirinize onu da yaşayamadığın için başkasını bulduğun an gideceksin.
Buraya yazıyorum bu çocuğu çok kötü harcayacaksın. vicdan yaparak iyilik yaptığını zannediyorsun ama ona kötlük yapıyorsun bence.

cerenin dikkatine! KOÇ erkeği? dedi ki...

cerencim ya, ben de bi koçla görüşüyorum şu an ama hem çok tatlı, hemde çok sinirli ve bencil,çözemedim bi. neden öle dedin koçlar berbat diye?? anlatırsan çok sevincem. bu arada ben gülay, sevgiler puccacım..

Adsız dedi ki...

Sen tam ikizlersin Puccacan senle bu oğlak çok zor yapar

İkizler sabırsızdır hemen olsun isterler, olmazsa istedikleri dünyayı sana zehir ederler.

Ortada hiçbir şey yokken sadece canı sıkıldığı için yem atar kavga çıkartır.

Kimi zaman piskopat gibi kıskanır bazen de hiç umrunda olmazsın (umrunda olmadığın zamanlar emin ol başkasıyla flört ediyordur)

Eğlencelidir, neşelidir ama öfkesiyle başedemezsin. Herşeyi yıkar dağıtır en ağır laflarla aşağılar 2 dk sonra gülümser yemek hazırlar.

Kariyere, paraya çok düşkündür. Sevgilisinde bunları görmek ister.

Sürekli ilgi görmek ister el üstünde tutulmak ister. İlgi azalınca çıldırmış gibi davranır

Seksde düşüncelerini okur gibi davranır. Her erkeğe farklı bir seks tanrıçasını oynar. Senin bile farkında olmadığın zihninin en derinliklerinde yatan sapkınlıkları çok kolay ortaya çıkartır. Seksten zevk almaz ama o yüzden misyoner pozisyon ona göre değildir, fanteziler onun içindir. Bunu sadece eğlence olarak görür.

Dikkat çeker, çok konuşur, birikimlidir, zekidir. Hisleri kuvvetleridir, oyunbazlardır.

Burda zor olan oğlak erkeği değil, sensin Pucacan. Sen biraz ılımlı olup hayatın oyundan ibaret olmadığını, her zaman eğlence ve ilginin olmayacağını, erkekleri yedeklemenin doğru bir davranış olmadığını öğrenirsen çok güzel beraberliğiniz olur.
Oğlakta huzur bulursun çünkü. O seni dinginleştirir, bütün yaşadığın çalkantıları unutturmaya çalışır.

Sakindir oğlak senin hayatın ona karmaşık gelir. Onun herşeyi kafasında planlıdır dile getirmeyi sevmez. Konuşmaktan çok sarılmaktan hoşlanır.

Senin için güzel bir akşam clupta sarhoş olana kadar içip masaların üzerinde dans etmektir. Oğlak erkeği içinse deniz kenarında oturup denizi dinlemek.

Sen onda sürekli hatalar ararsın, o sende ince ayrıntılarını.

Tartışırken o sinirine hakim olur kırmamak için seni kelimeleri ince ince seçer. Sen kırmak için uğraşırsın. zayıf noktalarından yakalarsın.

Sana evlilik macera gibi gelir, nasılsa boşanırım dersin. Ona sorumluluk ağırlılık getirir sonsuza kadar birlikteyiz diye düşünür.

Sen geçmişindeki ilişkileri unutmazsın hep bir köşede bırakırsın zor anlarında teselliyi onlarda bulursun, o hep ileriye bakar. Geriye asla dönmez.

Aşık olup bu çocukla mutlu olmanı isterim. Ama zor gözüküyor.

ceren'den gülay'a hehe dedi ki...

gülay'a

kısaca şu şekildedirler :

"latin atasözü, "birini tanımak hepsini tanımaktır"ın geçerli olduğu tek grup.
hepsi aynıdır bunların. dikkat çekmeyi severler, nispeten espritüeldirler falan filan.
kimseye güvenmezler, hep arkalarını kollarlar, asla açık olmazlar, B planları vardır, ben onu demedim ki..yanlış anlamışsın en sık kullandıkları açıklama biçimidir. hep en mantıklı olanın kendileri olduğunu düşünürler. burda patron benim havasındadırlar. kincidirler. onları bu kadar temkinli yapan korkak olmalarıdır aslında. ama süper cesur insan kamuflajı yaparlar. hayatında güvendiği tek insan olursanız ve ona artık tahammül edemediğiniz için hayatlarından çıkarsanız ömürlerinde ilk defa elde ettikleri, düşündüklerini ve acziyetlerini anlatabilme imkanını da ellerinden almış olursunuz. bir koç burcu yalvarmaz ancak o kadar bencildirler ki sırf kendi konforları için bu gibi durumlarda yalvardıkları da olur. ha baktılar ki girişim başarısız oldu, bu sefer ben sana yalvarmadım ki ayağına yatarlar falan. hep strateji yapmak zorundadırlar, konuşmaların ve olayların gidişatlarını yönlendirdiklerini sanarlar, çoğu zaman da öyledir. velhasılı kelam çok gereksiz, kendileriyle sorunları olan insanlardır. mücadeleyi ve kişisel buhranlarla uğraşmayı hobi edinmiş arkadaşlara basarılar dilerim, yolları açık olsun. "

ben ömrümün en güzel 7 senesini verdim bu itlere. aman diyim, başta eğlencelidir boktur püsürdür ama aman diyim. bi de pof poflamak, değerli hissettirilmek gibi açlıkları vardır tam manasıyla kendilerine güvenmediklerinden. bencil insandan bi yaraya melhem olmaz, koç burcundan daha bencili ancak gene bir koç burcudur. 7 sene diyorum, uyarıyorum seni :)

mumicik dedi ki...

puccacım bn de 2.5 yıl bi oğlakla birlikte oldum. bnden 8 yaş büyüktü, bn senn yaptıgın gibi arıza çıkaryım o düzeltsin die düşünürken işler tam tersi oldu bi anda herifin annesi olup çıktım :( oğlaklarla birlikte olmak gerçekten zor...

Kunegond dedi ki...

Koç burcu tavsiye ederim. Pişman olmazsın.

Caponizma dedi ki...

Yay insanı zorduuuuuuuuur söylemedi demeyin, valla bak ben de yayım oklarımı her bi yere saplarım ona göre:Pp insanüstü çaba gerekiyo bizee:D bence uzak durun, pucca bacımı dinleyip

Adsız dedi ki...

ver gazı eriğe pucca ,
iyi gidiyorsun

Adsız dedi ki...

Bütün bu burç mevzuları saçmalıktan ibaret;bir insanın karakterini etkileyen o kadar çok etken var ki doğduğu zaman dilimi devede kulak kalıyor.Bunu yaklaşık 20 senesini bu saçmalığa harcamış biri olarak söylüyorum.Hepinizin söylediklerinin aksine binlerce karakter tahlili yaptım.Sonuç şu oldu:En asil, en fedakar ,en dürüst görünenlerde dahil olmak üzere insanoğlu sadece kendine aşıktır ve hayatta kalmak için menfaati ne gerektiriyorsa onu yapar.

B. dedi ki...

Aha Aha tam beni anlatmışsın tek farkla ben oğlak kadınıyım :)

queen of spades dedi ki...

Pucca senle bi alakasi yok ama su kasar kiz Begum aldatan erkek Mert ve intikamci Fulyanin facebookta donen videousunu izleyince direk aklima sen geldin.. Ne alaka ben de bilmiyorum olesine geldin iste.

Bi de burc tavsiyesi zorunluysa ben Basak erkegi derim ask icin mesk icin iyi bi hayat icin valla superdir yeme de yaninda yat cinsinden...

Adsız dedi ki...

mrb pucca , yazılarını severek okuyorum
sanırım iletişim okumuşsun sen
meslek olarak tavsiye eder misin
iletişim meslek okuyanlar ne gibi işler yapar ?
cevap yazarsan sevinirim

Adsız dedi ki...

İkizler erkeği;"Zeki. Büyüleyici. baştan çıkarıcı. karizmatik. Güzel hikâyeler anlatır, esprilidir. Her yerde ve her zaman ilgi odağıdır. En bayıldığı şey de budur zaten. Ama... Bu burca mensup erkeklerin âşık olmaları zordur. Âşık olduğu zaman da onun elinden kaçış kurtuluş yoktur. Cazibeli olmayı öylesine iyi becerir, öylesine karşı konulmaz sevgi tuzakları kurar ki kaçmak isteseniz bile buna gücünüz yetmez. İkizler burcu erkeğinin en önemli özelliklerinin başında ani ruh hali değişiklikleri gelir. İki yönü vardır İkizler'in, biri ciddi ötekiyse havai ve uçarı. Bu yüzden kimi zaman size akıl almaz gelebilir. yaptıklarına anlam veremediğiniz de çok olacaktır. Neşeli olduğu zamanlar ayaklarınızı yerden kesecek, karamsar olduğu zamansa size dünyayı dar edecektir. İlişkiyi zorlaştıran yönlerinden biriyse verdiği sözleri unutmasıdır. Dedik ya çift karakterli diye, diyelim ki neşeli zamanlarından birisinde size eşsiz bir yemek sözü verdi, hooop, iki gün sonra canı sıkkın olduğunda bunu tamamen unutacak, hatta sizi bir parça hayalci olmakla suçlayacaktır. Siz de önleminizi alın ve onun sizi yemeğe götürmesini beklemeyin, bunun yerine siz onu alıp dışarı çıkarın. Sonuç olarak bir İkizler erkeğine âşık olduğunuza göre onun eşiti sayılabilecek kadar kendinden emin biri olmalısınız. Ayrıca unutmayın, İkizler erkeği âşık olduğunu söylüyorsa gerçekten dünyayı unutacak kadar âşık demektir. Zaten siz de onu böylesine tutkulu bir âşık olduğu için seviyorsunuz, öyle değil mi?...tüm aşırı ateşli erkekler gibi İkizler de sevdiğinden hızla ve kimi zaman nedensiz yere soğuyabilir. Peki o zaman? O zaman kendinizi vazgeçilmez kılmanın yollarını arayacaksınız. Erkek için vazgeçilmez... Bunun için de elinizden gelenin fazlasını yapacak, sürekli olarak neşeli, asla iç sıkmayan, ruh karartmayan, kıskançlığını içine atıp belli etmeyen, zekâsını göstermekten çekinmeyen, cinsellikten korkmayan bir kadın olacaksınız. Bunun zor olduğunu mu düşünüyorsunuz?"

ben tipik bir kova kadınıyım ve sevdiceğim ikizler...hayat ancak bu kadar güzel,aşk ancak bu kadar yaşanası olurdu bu çılgın sevgili ile...:))

ebru ezra dedi ki...

puccacım bünyende kaç tane pucca saklıyorsun.senin sorunun mantıklı olman gerekirken duygusallaşıyorsun,duygularını dinlemen gerekirken de mantığına sarıp savaşa gider gibi davranıyorsun böyle ballı çocukların nesli tükenmek üzere aklını başına devşir.
imza (bu yollardan geçmiş bir yay)

Adsız dedi ki...

orospu hep orospudur..yaziiik

kasyacı dedi ki...

hobaaaa... :D ben oğlak,kız arkadaşım da ikizler burcu. anlattıklarının çoğunda bizi gördüm :D herkes her zaman "ikizler ve oğlak mı? kesinlikle olmaz,kesin ayrılırsınız" diye doldurur kafanı.ama benzerlik ne kadar çekiciyse,bence farklılık da o kadar çekici... 4,5 sene oldu,paso sallantıda geçirdik baya bi kısmını. ama ayrılamadık hala. yukarıda adsızlardan biri karşılaştırmış ya ikizlerle oğlağı,%90 bize uyuyo o karşılaştırma. ama biri yanlış söylemiş ikizler aşık olmaz diye... ikizler aşık olur,hem de deli gibi... üstelik kendilerine en zıt olan burca,oğlağa... ne kadar sürer ilişkileri bilemem ama normal bi ilişki değildir ve farklılıklar çok şey öğretir insana.belki saçma gelecek bir çok kişiye ama ne gün biteceğini bilseydim bile yaşardım pişman olmadan...

ha bi de;en çok şeyi de kendin hakkında öğrenirsin...

not: bir zamanlar burçlara inanmazdım... :P

Berrin dedi ki...

ıkızlere en ıyı es dost kova ve terazıden cıkar.
kova burcuyum yukselenım ıkızler. tutabılene ask olsun hahaha
oglaklardan hıc haz etmem. ama su sinirlerını aldırmıs durumuna gıpta ettım. bız ıse her an panık her an aksıyon pesındeyız :))

Adsız dedi ki...

Oğlak iyidir iyi sever iyi beceriri şekil A da görüldüğü gibi.:)
Ya pucca burçlara herşeye bok atıp duruyorsun. sen oldukça boktan birisin aslında ya.
B:E:

ZIBBIDI dedi ki...

Laf çıkartma bee iyidir oğlak erkeği iyi,süperdir,mükemmeldir hatta..:D

0 noktası dedi ki...

reklamı çakmışsın hobareyy.. iğrenç olmuş kaldır nolur.
iyi ki de inanmıyormuşsun burçlaraaa ha.. o diil de
ikizler beni deli eder.

hjhlp dedi ki...

1000. olmak için izleyicilerden sildim kendimi

her an bakıyorum.

1000. liği kaptırmam :)

Adsız dedi ki...

o değilde resimleri iyi seçiyorsun hakkını vermek gerek.

Adsız dedi ki...

başkası yapsa sikiştiğini duyurma meraklısı ezik abazan olur pucca yazınca normal ama sızana kdr tepiştiklerini..

hjhlp dedi ki...

gerçekten de bininci oldum... yuppiii :)

ikizler kadınını bilmiyorum ama tam bir ikizler erkeğiyim :)

hjhlp dedi ki...

vay be bu sitenin ilk günlerini bilirim... duygulandım bak :(

PuCCa dedi ki...

tebrik ederim muhaber:))) ohaa 1000 kişi oldu valla..

hjhlp dedi ki...

sağol. sizlere layık olmaya çalışacağım :)

bu arada sizi de tebrik ederim :)

hjhlp dedi ki...

kıskananlar çatlamış... biri kendini silmiş. 999. olmuşum... ama tescilli olan benim

kıyak dedi ki...

şşş uyan ablacım herif seni boynuzluyor...
ulan en sivriniz bile yeşil eriğimizle baş edemiyor:))

Sezon Finaline Mi Girdin ? dedi ki...

Bu artık günlükten çok haftalığa döndü ve biiiz eski pucca günlüğü istiyoruuuuz!Puccacan her gün olmasa da 2 günde 1 yazardın,ve tecrübe konuları vs değil direk ne olup bitti onu yazardın.Bizde dizi seyircileri gibi her günü merakla beklerdik:D sanki pucca günlük bir çok yazısında sezon finali yapmış gibi Pucca bi an önce yeni bölümlerle dönnn :D

PuCCa dedi ki...

işim çok başımdan aşkın bilgisayarın başındayım paso ama açıp yazmaya başlıyorum yarısına geliyor iş çıkıyor yarıda kesmek zorunda kalıyorum. bu ay böyle olacak idare ediverin nan.. sizde hiç anlayışlı değilsiniz valla. geçen yazda böyle olmuştu hem..

derya dedi ki...

yani benim elimi attığım yer kurur,bi kez daha tasdiklendi:P


şimdi hanım kız,4-5 gün oldu puccayı bulalı,arşivine daldım,başlıklarından eleyerekden okudum,okudum..
şimdi yenileri beklerken hevesle, olurmu bu yahu,olurmu
aaa
aaaaa
kaldırsınlar madem bu yazları
!

Adsız dedi ki...

Çok sıkıcı olmuş bu yazı yav. Erik okuyo diye bu kadar da cila geçilmez ki. Eski haline dön Puccasın sen Pucca kal.

Adsız dedi ki...

Puccacim eski "yazar" tempona en kısa zamanda geri dönmeni diliyorum fakat eğer işlerin yolunda, mutlu ve iyi isen bağrımıza taş basar hafta boyunca yazmanı bekleriz diyorum ;) Bu arada tesadufen birşey farkettim ve merak ediyorum acaba isminin baş harfi "C" mi ? :) Yani eğer öyle ise gördüğüm kişi sen olabilirsn =)

PuCCa dedi ki...

nerde gördüğün kişi yazsana bi.. yayınlamam.. valla yoğunum arkadaşlar haftasonundan sonra rahatlayacağım başka şeyler yzmak zorundayım o yüzden.. accık anlayışlı olun valla.

Haspam işte! dedi ki...

http://haspam-iste.blogspot.com/2009/07/anne-ben-mimlendim-vol-i.html

bizim gibi gecekondu* bloglarına bakar mısın bilmiyorum ama
ben seni mimledim, mimleyenin bir yüzü kara, yapmayan zenciymiş. :P

*fakir edebiyatı her zaman işe yarar-mış; umarım! :P

CraZy_boy_17 dedi ki...

artık burçlara inanıyorum

Adsız dedi ki...

ulan artiz oldun başımıza. iyiki blog dünyasında azıcık bi yer edindn. yeni çıkan şarkıcıların ilk günler magazinlern götünde dolanıp sonradan onlara pas vermemesi gibi.
ilk günler buraları boş bırakmazdın. şimdiyse uğramıyosun bile. ama yazık ulan bari müptela etmeyeydn bizi

Adsız dedi ki...

Yazılanlar ayrı salak, yorumlar ondan da salak. İşiniz gücünüz yok mu sizin ya. Nerde bel altı şeyler, hemen yeni gelin gibi sarılıyonuz. Burada abaza kediler gibi kanlı ciğer bekleyeceğinize faydalı bi iş yapın, gidip bi kitap falan okuyun len.

Sizin hoşunuza gidecek bir cümle de kurayım bari
Bi siktirin gidin ya. Bu kadar mı yavşadı bu gençlik.

HİLAL

(Gerçek ismimdir, babam yurdunu, toprağını canıyla savunan şehitlerin kanı üzerine düşen hilal gölgesini bana layık gördüğünden koymuştur. Anlayabileceğiniz bir duygu değildir eminim. Eğer ismime laf eden veya etmeyi düşünen olursa Allah belasını şimdiden versin.)

rahat yazar dedi ki...

mantıklı ve disiplinli+kuralcı oğlakla ikizler pek anlaşamaz derler ben biliyorum çevremden. ablam ikizler:) aynen balık erkeği için o da aynı şeyi söyler. ikizler erkeğini de hiç sevmez kadınlar genelde.

Adsız dedi ki...

bir balık erkeği olarak kınıyorum sizi. sadece sevmek yetmiyo ama dimi?

enola is gay dedi ki...

bunun ikizlerle oğlakla alakası yok.

fevri kız ve içten yanmalı erkekle alakası var.

kendi bloguma yazamıorum çok yüz göz olduk, amca dayı falan. şu post bana gelmiş senin haberinde mi?

yazıosun bi mesaj ya da mail ya da gece uykusundan uyandırıp "ne biçim adamsın, allah senin değil benim belamı versin." diosun. ayrılıosun oracıkta sonra da "ee ayrılıoruz bişe demicek misin?" sonra o kadar kolay ayrılabilio diye daha da sinir oluosun. o da edilgenliğinde tavan yapıp "sen zaten böyle düşünüyorsan demek ki ayrılmak lazım." diyor ya o göt oluşu daha hiç bi kitap tasvir edemedi.

sora yok bişeymiş gibi davranıo. nasılsın? diye. o an bi rahatlık gelio. o zaman da başlıosun olmuyomuş gibi davranmaya.

düzelince diosun işte o dediğinden "alaam gül gibi çocuk nereme bırakıorum." sora diosun artık inanmıo da siklemio. bu da bi teselli ki nası yalan. her seferinde de inanıyo ama hiç bi seferinde de "olmaz gel çözelim" demiyo.

neyse,

yay erkeğiyle kavga edersin ki, bence beslenir o.

Esra E. dedi ki...

aaiiyy benim durum bu:(
tam 6 senedir sebebini bilmediğim bir şekilde birlikteyim ben deli memnuniyetsiz ikizler o sükunetli cool bir oğlak erkeği ben çığırtkan o vakur ben mantıkcı o duygusal ben yıkıcı o yapıcı arada tutkulu bir aşk olmadıgı sürece anlaşmamız mümkün değil çok zor bir ikiliyizzzzz allah yardımcımız olsun:D

Adsız dedi ki...

Oğlakların iyi huyluları öyledir. Evcimen yapıcı, uyuz.

Fıttırmadıkça iyiyizdir.

Ama böyleyiz de noluyo. Ah sen süper adamsın, çok kibarsın, romantiksin... zart zurt. sonra boku yiyen yine biz oluyoruz. Bundan sonra zor sevecen iyi huylu olacağım. Na üzüdüğünüz için değil, üzülmediğiniz günler için üzüleceğim.

Na görün komutan değil gerilla. koymuşum götüne dünyanın.
lan neyse hariçten gazel.......

Unknown dedi ki...

oğlak burcu 2 sevgilim oldu lanet olsun diyorum onlara burdan. üstüne birde annem oğlak burcu. kusmak istiyorum o derece. bence yataktaki mevzu eriğe has bi durum. hani hep diosun ya alacağımı alırım gerisi falafoş.yatakta verebilosa al gerisini napcan.
iyi seyirler
ayşe
adana

Escin dedi ki...

oğlak erkeklerinin çiftesi pek olur onlar sussada hep biriktirir içinde ve duygularını hiiç açığa vurmadığı için anlamazsın herşeyi ama herşeyi kafalarında kurarlar ancak sana geldimi sevecen insancıl aslında çoğu burca göre insaflıdır sorumsuz gibi gorunsede saçma salak bir sorumluluk anlayışları vardır sanki gereğinden fazla sorumluluk almışta yorulmuş artık sorumluluk alamazmış gibi kıymetli popolarını hiç yormazlar aslında bencildirler ama nedense şeytan tüyü vardır kızamazsın hep anlamaya çalışırsın çünkü yüzlerini salak bir saflığı otutrmuşlardır aslında biraz da saftırlar ancak adilikte vardır içlerin ve garanticidirler iş konusunda da sevgili konusunda da bir dalı tutmadan elindeki dalı bırakmazlar en sinir yanı ise ikizler gibi açık olmayışları herşeyi sinsice yapmaları sağ gösterip sol vurmaları.... İstisnalar kaideyi bozmaz elbette söz meclis dışı...

Adsız dedi ki...

Balık erkeği konusunda söylediklerine katılmıyorum açıkçası. Bugüne kadar gördüğüm en ideal erkek tipidir balık. Ama şu var yükselen Yengeç'se ideal oluyor sanırım.

Kafama takıldı şimdi. Bi yamuğu da yok bizim dananın ama.

Neyse.

Defne dedi ki...

PuCCa*mmm

Bende İkizler Kadınıyım Senin gibi Dünya Sikime Minare Bi tavırdayım ! Şimdiki Nişanlım Oğlak Burcu Seni Okuduğumda Kendimi Görüyorum Erikle İlgili Sözlerindede Nişanlımı Emin ol Oğlak Erkeği Tam Evlenilicek Bi Tip Mükemmel Bir baba Mükemmelde Bir Eş oluyolar Gerçi Ben 1 ay sonra Öğrencem ama olsun =))

PS : Kitabını Okuduktan Sonra Seni Keşfettim Bloğu 2008 Yılından İtibaren okumaya Başladığım için biraz geç oldu yorumum sanırım =) Bide Hayatımda Kendime Bu kadar Benzeyen Biriyle ilk defa karşılaştım Seni acayip derecede tanımak istiyorum..

Seni Seviyorum =))

Adsız dedi ki...

ben de bi ikizler kadını olarak yay erkeği mi asla diyorum :)) yenisi de oğlak :S yıne mıııı :(

Adsız dedi ki...

ben oğlak burcunu çileden çıkarmayı başardım puCCacığım, eheh, önceden kriz anında, başsız tavuk gibi dolanan beni alıp pamuklara sarar sarmalayan adamın içinden canavar çıkardım. artık "geber amk sürtüğü hakettin bunu, beni dinleyeceydin" deyip keyif sigarası yakıyor...

Adsız dedi ki...

beğenmeyen okumasın arkadaş! bu kızı. yazılarını ilk okumaya başladığımda bu kız kesin koç diye düşündüm. ikizler bu kadar kıskanç olmaz ayol kendimden biliyorum gerçi senin kadar sapık ta olmaz ya neyse...eşim boğa aynı erik gb sakin ılımlı alttan alır tipik toprak grubu seni anca o idare eder. daha az küfürlü bol postlar.özge

Adsız dedi ki...

oğlak erkeği iyidir ya. neşeli insanlar.

Adsız dedi ki...

sana tamamen katılıorum.. sen bu cümleleri yazarken ben oğlak burcu aşkımla 1 yıl kadar çıkıodum. şimdiyse 6 yılımız bıttı. ikizler kadını ve oğlak erkeğı arasındaki zıtlıi k ilişkiyi uzun soluklu yapıo iki tarafa da çok sey ögretıo.. ve ikizler kadının aşık olabileceği belkide tek erkek ..