29.05.2009

Topuğumu ağzına gömünce lütfen faul olmasın

Şimdi Ankaradayken ben böyle bi ara yine feci parasızdım. Gündüzleri sigortamı yapan kanalda çalışıyordum, akşamları ise başka kanal için ek iş yapıyordum. Günde sadece 3 saat uyku uyuyabiliyordum.. Böyle böyle derken ek işlere alıştım sosyal hayatım sıfırlandı ama borç konusunda rahatlamıştım.. İşte o zaman çalıştığım adamlardan birisiyle İstanbuldayken görüştük, Çeşmede yapacakları bir iş için gel bizle çalış dedi. Bende zaten işsizdim bide çeşme olunca "uu beybi sen yeter ki iste" diyerekten uça uça gittim.. Giderken de Zoydaklıya da orda iş bulup yanımda taşıdım.. Çeşmedeki iş benim için yalan oldu.. Yani ilk başta yaa zoydaklıyla olcam nasılsa tatilimizi yapar döneriz dedik ama bizi farklı yönlere savurdular.. Sonra bu işi inanılmaz derecede amatör şekliyle yapıyolardı, hiçbirşey ortada belli değil.. Arabaları kiraladık diyorlar ama arabalar bunlara ait, verdikleri senetler hep başka firmalar adına kesilmiş bi kıllandım ben.. Azcık didikleyince çözdüm olayı zaten. Ankaradan izmire dönüp işsiz kaldığım dönemde aklıma bir fikir gelmişti.. Aldım zoydaklıyı bide kendim gibi amele bir arkadaşımla giyinip süslenip esnaf esnaf dolaştık.. Kartvizit broşür falan hazırlattık en ucuz maatbaları bulduk.. Sonra balıoncular, terziler falan hepsinin en uygun fiyatlı olanlarından hallettik.. Ankarada bilinen bir organizasyon firmasının da ismini aldık.."Merhaba biz xxx firmasından geliyoruz.. İzmir'de çok yeniyiz. Tanıtım kokteyl organizasyon bla bla işleriniz için şöyle şöyle yapabiliriz" diye her birimiz bir yerlere dağıldık.. Hiç bişi yapamazsam diyodum, palyaço oluruz.. Lösemili çocuklar için palyaço kostümünü 20 kez giymişimdir.. Şimdi de para kazanmak için giyerim ne var diyerek, onu da özellikle bastırarak söylüyorduk.. Ben işi aldım diyelim, zoydaklıyla arkadaşım palyaço olcak.. onlardan biri alırsa biz olcaz. Konuştuğumuz kişi diğer 2sini hiç görmeyecek, para bizim içimizde dönecek yani.. Biraz böyle iş yaptık.. Sonra İzmir'de hemen hemen herkesin bildiği cafenin birinin yıldönümü bilmem nesini yaptık. Bi ton yerin broşürlerini, kartvizitlerini hazırladık.. Sonra abarttık biz bu durumu üniversitenin birine teklif götürdük bahar şenlikleri için.. Cevabı gelince sıçtık dedik.. Cevap sadece bize bilmem nelerinizi gönderin diye geldi.. Bizim bu arada ne bir büromuz var ne araba ne başka birşey.. Yalan dolanla iş yapıyoruz bildiğin.. Parayı alır almaz Alsancakta ohh anam sabahlar olmasın.. Zaten şu durumumu çözmem lazım benim.. Muhasebe konusunda sıfırım.. neyse konu bu değil işi büyütelim dedik, şenlikten aldığımız parayla büro tutarız falan diye hesaplamalara girdik.. daha büyük bir yerin açılışını almak için götümüzü yırttık.. Sonunda aldık işi.. Aldığımız en büyük işti, dedi bize iş sonunda parayı ödeyeceğim. Eyvallah dedik benim kredi kartından bütün ödemeleri yaptık.. O hani böyle kapılarda balonlar falan görüyosunuz ya, onlar benim götüme girdi işte.. Çok pahalı lan o, baloncu bulmak ayrı sorun zaten.. Tabelası, flaması acı acı girdi valla. Sonra hostes kızlar istedi adam bizden.. Onları da ayarladık zoydaklının arkadaşlarından ucuza rica minnet kızlara mini etek giydirip çıkarttık.. Kahve için kağıt bardaklar tepsilerle dolaşan kızlar, merdiven kenarlarındaki süslemeler, yazılar mazılar derken benim kredi kartı limitim bitti.. İş sonunda para alcaz ya umrumda değil..
Peki aldık mı.. babayı aldık onun yerine.. Şerefsiz götveren vermedi paramızı.. Kredi kartımda kol gibi inlete inlete girdi bana.. Zaten depresyondaydım ohh bunun üstüne tam bunalıma girdim.. Sonra ama nasıl beddua ettiysem, gazetedeyken 3. sayfa editörüydüm.. İhadan bir haber düştü, baktım bu herifin sıfatı.. bi güzel doğramışlar bunu, atmışlar tarlanın birine.. Kimbilir kaç kişinin parasını yuttu ölünün arkasından da konuşulmaz ama şerefsiz köpek..
...
Ha işte bu çalıştığım adamlarda bizim bir büyük bedenimiz. Ankaradaki firmada çalışan dangoz beni yiyor ben oranın sahibiydim diye.. O kadar amatör, o kadar dayanıksız ki yemin ederim o işi küçük parmağımla yaparım ben.. Haa buraya kadar gene ses çıkarmadım, önce paramı versin de dedim gerisi umrumda değil banane, üzerime düşen işi yaparım olur biter.. Ama kazın ayağı öyle olmadı.. Herif hem salak hem abazanın allahı.. Yanımda bir kız daha var, hatun giymiş beyaz bir pantolon kadına herkesin içine "sen içine o popoya giren donlardan mı giydin, 3 saattir bakıyorum bi göremedim kilodunu" dedi.. Bir uyuz oldum ona, karı hahaha hihi hohoh şıllık şıllık sırıttı.. Hayır birde adam çeşmeye girince biz azdı. Onun öncesinde daha sizli bizli konuşuyordu benimle.. Ne cıvıklığı vardı ne bişeyi.. Ne olduysa o araba çeşmeye bir girdi, herifin dikili taşı vurdu tepeye.. Nasıl cıvık ortaokulda penisiyle yeni tanışmış sadece belaltı konuşan bebeler varya na işte aynı onlara dönüştü.. Sonra muhabbetleri iğrenç ötesi.. Karı da ses çıkarmayınca buna herif daha da abarttı.. "silikonlu göğüs sevmiyorum ben yaa dişlerimi gacırdatıyor. denize girelim de bir bakayım sizinkilere ahaha, akşamları rahatsız olmayın ben odaya 2şer üçer karıları atarım ses çok çıkarsa kulaklarınızı kapatın tamam mı ahahaha" 3 kelime kuruyorsa cümlede 1ini penisinin gireceği organa bağlıyor.. Yaa şimdi piyasada bunlar gibi salaklar çok var.. Götleri inanılmaz kalkıyor çünkü. Suratlarına sıçsan sıçılmaz o derece biçimsizler, Televizyoncu olduğunu duyunca, domalan bir ton yarım akıllı embesil hatun olunca bunlar kendi penislerini ilah zannetmeye başlıyor.. Sürekli yattıkları karıları anlatarak "yaa bendeki malafat böyle işte sende sıvazlasana" mesajı veriyor.. Cıvık cıvık, vıcık vıcık konuşmalar, sürekli el kol, ten teması.. bağırsan terslesen "sikmek istemedim ondan böyle tripleri" diyerek yayma potansiyeli yüksek.. Biraz konuşsan tek muhabbetiniz "am am am, göt göt göt, bicik bicik bicik" bu kelimeler dışında başka hiç kelime bilmiyor. Hangi kanala gitsem bunlar kımıl kımıl kaynıyor.. Liseli stajerleri götürüp isimlerini fotoğraflarını, yemekhanede paylaşan gerizekalılar var, öylesine düşkünler uçkurlarına.. Hayatları boyunca kimseyi becerememiş sonra kanalın birinde yada bir ajansta bir kaç iyi iş yapınca, 2 tane beyin yerine sünger sıkıştırılmış karı bunlara verince, pırpır olup olaydan kopuyolar..
Karıyı kızı nasıl götürdüğünü, ben sadece bafilerim kaçarım diye afişe eden, cıvıklığın allahını yapan, her muhabbette penisini çıkartan, sınırı olmayan heriflere dikkat edin.. Ya beş kuruş parası yoktur, ya götüme benziyordur, ya penisi nohut kadardır.. Hatun gece yatıp sabah pişman olup bir daha aramayınca bizimki durumu kendine çevirip "siker atarım ben" durumuna geçiyordur.. Haa bide bunların hiç bi sikim yapamayını vardır.. sadece yabancı karılara kayarak bundan prim elde etmeye çalışıyordur.. Bir tane türk vajinası görmemiştir onun için yanıp tutuşur ama ağzından çıkan laf "yabancılardaki mal off, türkler yabani ya pis onlar bikbik" Bu tiplerden daha çok iğreniyorum ağzından kendi penisini düşürmeyen sapkın mallar çünkü..
Bide bunların hepsi azcık duygusal moda girince, "seveceğim biri çıksın karşıma taparım ben ona, ölürüm onun için" triplerinde yaşarlar.. O kuş kadar akıllarıyla "ayy bak ben sikici olduğum kadar seviciyim aslında ama kız yok seveceğim" anlamını çıkartmamızı isterler. Ve buna inanan "ayy ben sikilmelik değil sevilmelik kızım, verim şuna bana kesin aşık olur" salak karıları varya.. uyuzum ben o mallara bunların götünü onlar kaldırıyor çünkü.. Haa işte, onlar bir tek bunlara yavşar.. Oda eşsiz çükleri için değil, içlerine oturan "bana neden aşık olmadı" hırsları yüzünden..
Bu çalışacağım adam da bu tiplerin apış arası ağarmış versiyonu.. Ki en kötüsü bunlar... Normal bir şekilde çalışacak olsak ben gene sabrederim.. Sektördeki 5 kişiden 1 i bunun gibi çünkü.. Eski gazetemin patronu memelerimize bakarak konuşurdu. Suratlarımızdan değil biciklerimizden tanıyordu bizi.. Ama abi biz bunlarla apartta kalcaz, bide kardeşimi yanıma götürmüşüm çalışması için onun baskısı daha fazla üzerimde.. Bi sikim yapamaz biliyorsun ama sürekli yanında sikini sıvazlayıp ağzının suyu akan bir herif zoydaklıya birşey derse, çarşı pazar karışır orda..
O yüzden ben gene işsizim.. Herşeyim muallak içinde yaa nasıl bunalıyorum anlatamam.. Paramı alamadım, elimi neye atsam kurudu bu ne sikko bir hayat oldu ya. Nasıl bir cenabetlikse bende ki.. Kurşun murşun döktürcem ya artık. Hayır yani bir şeyim düzgün gitse dicem ki ama nedense ohh bu tamam.. Aile ilişkilerim boka sarmış, iş konusunda öyle, aşk desen zerre umudum yok, bide regl olcam diye şişti götüm göbeğim.. Bari 36 beden olsam diğerlerini geçtim ayy o bile yok..

18 yorum:

bi dost dedi ki...

36 beden olunca nolucak ki:)

Volkan dedi ki...

bence sektör değiştirmelisin :)
kolay değil ama imkansız da değil...

son 15 dedi ki...

oyyy Pucca bu günlerde herkeste bi sıkkınlık var..15 gün kalmış össye ben değil bacağım girsin!umarım herşey yoluna girer bak ne takıldı kafama bizim meslek bizim meslek diosun ben iletişim fakültesi tercih edicem korkutma gözümü

Adsız dedi ki...

sende tam çakal kafası var ama neden bir türlü oturtturamıyorsun anlamadım.

Loreathan dedi ki...

Bu anlattığın tipler için belediyeler itlaf ekipleri kursa, iğne ile uyutsalar, sonra hadım edip uyandırsalar...ne eğlenceli olurdu. Ama düşündümde, o zaman daha mı manyak olurlardı ne?

Adsız dedi ki...

o anlattıklarından biri de benim patronum. Utanmasa parmaklayarak günaydın diyecek bize.

Maxim Kukalska dedi ki...

3-4 aydır okuduğum en kötü yazın galiba bu bence.harbi bunalım yapmışın o zaman.bi kere şu sikine düşkün erkeklere kızmanı çok saçma buluyorum.sikine düşkün olmayan mı var yahu.herkes birisini götürme derdinde.sanki karı milleti cok farklı.neyin doğrusunu sorguluyosun ki.götürmek isteyenler ve götürme yöntemleri binbir türlü.ve de 2 taraf icinde elde etmenin bu kadar kolay olduğu şu zamanlarda...

Adsız dedi ki...

Bugunlerde sanirim kimsenin hayati super degil ama bu kadar gerizekali varken senin gibi akilli ve caliskan insanlarin olmasi da mutluluk verici.. Ugradigin haksizliklari okudukca ben sinir oldum. Umarim islerin ve iliskilerin duzelir cok yakinda. Suanda tek tavsiyem pozitif dusun ve bol bol cikolata ye ^.^

safo dedi ki...

Pucca kim ne derse desin yazılarına ve sana bayılıyorum umarım hayatındaki herşey kısa zamanda hayalinden bile güzel olur

AcıAmaGerÇekLeR dedi ki...

Pucca Sen (b)oku yemişin...Allah yardımcın olsun...

merlin dedi ki...

ablacim sen suraya bi donate now koysana. ben kendi adima donatirim valla. ama oyle pay pal falan ugrastirma direk kredi karti.

ruya dedi ki...

pucca sen git bi önce bi kırk hamamdan kırk tas suyla yıkan ki cenabetliğin gitsin.
her kızdıgında önden kuyruklu heriflere de sarma,arada malı kalksa da sosyal ortamda oldugunu unutmayıp efendice duranlarda var...
ve acilll iş bul
parasız adam gereksiz adam!!!

gezergen dedi ki...

Kuzum hayat güzel bea, niye yoruyorsun ki kendini amsalak ve çüksalaklarla.
Paraya hürmet eden karılar yüzünden böyle bu işler. İstenilen paraysa, istenilende beden olur. Bu zamanda hangi kız seven kalbe itibar ediyor. Hangisi ?
Beni sevene, bende itibar gösteririm filansa yalan...
Hayat bi sikimlik eşyalar haline dönüştü.

Bekir Oflaz dedi ki...

inanır mısın yazını gördüğüm anda tam da bu şarkıyı dinliyordum. yemin ederim.

Adsız dedi ki...

puauhjau süper fikirmiş beynimin köişelerine not edeyim bari :D

Adsız dedi ki...

When someone writes an article he/she retains the plan of a user in his/her mind that how a
user can be aware of it. So that's why this article is amazing. Thanks!

Feel free to visit my web site: seo

Unknown dedi ki...

Ben de topuğunu birinin ağzına sokuyosun sandım.

Unknown dedi ki...

Ben de topuğunu birinin ağzına sokuyosun sandım. Gömünce diyince de, tamamen sokunca faul olması gibi düşündüm başlığı.