5.05.2009

Ben alalade sen nadide


Sarma dün geldi gitti aynı soruyu sordu, "neden PuCCa, neden?" Lan her göz kırptığım herifle ömrümü adayacağım diye bir anlaşma imzalıyorum sanki, gelip gidip "Madem öyleydi başta neden başladın" Adım gibi eminim abi, böyle yalanması sırf yatmadan kız gitti diye, başka bir bokundan değil. Ben nasıl yıldız tilbecilik oynuyorsam oda aynı şekilde rol kesiyor. Bende sırf aynı yerde çalışıyoruz hani adım çıkmasın maksatlı öyle davranıyordum.. Bütün sevgililerim nerdeyse hep bu sektördendi. Bide öyle pis bişey ki, mutlaka bir bağları var birbirleriyle. Zaten sicilim temiz değil, dedim bu kez biri beni güzel ansın. Nedense birlikte olduğum adamlarla yolları ayırınca hepsi İbrahim Erkal sendromu geçiriyor, "Adını kahpe koydum bırak hep öyle kalsın, sana son sözüm allaandan bulasın" hep aynı terane. Lan adam benim kankardeşimle yatmış, reçeline batırmış ekmeğini, yemiş yemiş kızı sonra da gelmiş bizim kapıya "yaa belliydi senin benden ayrılacağın yolunu yapıyodun ayrılık için anladım seni yaa ne olduğun çıktı ortaya" Ama ben bunun nedenini biliyorum, her türlü numaranın bini bir para bende, gel gör ki şu dertler benim olsun modunda olamıyorum. Olamadığım içinde adam benden ayrılsın, ben şerefsiz lanet, pisliğin tekiyim. Ben ondan ayrılayım gene ben pisliğim. Yapımda yok ama bu, acıdan kıvranayım öleyim olmuyor bende o durum. Ya herif beni döverdi duvara sümük gibi yapıştırırdı, 2 dk sonra açardım gözümü "ahaha nassı uçtum gördün mü ohaa süpermen gibiydim nan" derdim. Mesela ağlarken gülerim ben, başıma en kötü şeyler gelsin makaraya sararım. Olamıyorum ben öyle pencereden uzaklara dalıp giden insanlardan. Ayrılmışız çocukla telefonda ağlıyorum ağlıyorum, "beni bırakma nolursunnnn öldürcem kendimiii" diye, telefon kapattıktan sonra o sabahlar olmasın, çalsın sazlar oynasın kızlar. Ağlamam sahte mi? değil, yooo cidden ağlıyorum, köpekler gibi de acı çekiyorum ama ne bileyim yani.. Acımı başka türlü göstermeye çalışıyorum sanırım. Yani bu boktan kanıya Sarma zamanında varmıştı, gamsız demek yakışık almadı kendime de.. Değilim çünkü gayet hisli duygusal bir insanım. Neyse işte bu sabah tuvalete gittim, "sevgilileri olmadığı halde, çiftleri gözlemleyen kızlar" tuvalette ekibi kurmuşlardı baktım, bunlar çok feci bir grup yalnız.. Hasta piskopat manyaklar, "ağlayan kızlara teselli ekibinden" daha zararlılar.. Bunlar çalıştığı yerde, okulda radarları açıyorlar kim kimle çiftleşiyor hemen çözümlüyorlar. Sonra tuvalette toplantı yapıyorlar. Her detayı gözlemleri sayesinde algılıyorlar. Çiftlere dair hertürlü dedikoduyu bunlar bilir, kim aldatmış, nasıl yapmış, gece sevişmişler mi, günde kaç kez bakışmışlar, sevdikleri pozisyonlara kadar.. Ortak bir noktaları vardır, hiçbirinin sevgilisi yoktur. Zaten bu milletin yiyişme mevzularını takip edeceklerine 2 kişiye kancayı taksalar çoktaaaan evlenirler ama tercih meselesi işte.. Girdim tuvalete hemen ele başları geldi, "PuCCaam tatlım ben bişi duydum ama, ayrılmışsınız çok üzüldüm yaa" Sen niye üzülüyosun salak, sanane yani, zaten bana tatlım demen çok itici. Tatlım derken gözlerime acı dolu bakıp sanki 3 çocukla ortada kalmışım muamelesi daha itici.. hımm falan geçiştirdim öyle. "Başkası varmış diyorlar ama" Lan orda bir kaldım, ohaa dedim bu hatunları kesinlikle ajan falan yapmalılar. Daha ben başkası var mı yok mu bilmiyorum da, soyadını bilmediğim hatun biliyor.. Harbi bi höst oldum, "Sen nerden biliyon beeee" diye atladım ama açtım gözlerimi monçiçi gibi, karının ağzından çıkacaklara bakıyorum. İmkansız bilmesi çünkü. "Sarma demiş birine yarın duyarsınız burdan biriyle olacak diye" Ben bu sarmanın şimdi ağzına yüzüne sıçsam haketti.. Allahın salağı, terkedilmesinin nedenini başkası diye düşünüyor, lan böyle düşünmesin diye bide ortalarda ahmet altan okuyor modunda dolandık.. Tamam teoride başkası için ayrılmış gibi gözüksem de alakası yok abi, hele kanaldan biriyle uzaktan yakından alakası yok. Çok sinirlendim, "kanaldan falan töbe kızım manyak mısınız" dedim çıktım..
Öğleden sonra masadan aradı, "Fotoğraflarını facebookta yayınlamaya bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum gerçekten hiç vakit kaybetmemişsin" Fotoğraflara neden zaten bu kadar taktı anlamıyorum, bütün fotolarım ablak sıfatımdan ibaret ne meme ne göt gözüküyor. Ama deli oluyor nedense. Zaten o kızlara dediği laftan bir terellelliydim buna, üstüne bunu diyince..
- Karı gibi ağlanarak millete dert yanacağına git işinle gücünle ilgilen Sarma. Arama bu masayı.
- ne demek karı gibi?
- karı gibi demek, ayrıldıktan sonra etrafına toplanan insanlara kendini acındırmak demek. madem başkasını buldum öyle dillendirmişsin bunu, seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma, dedim bişiler söylüyodu telefonu kapadım.
Hiçbir sevgilimle kavgasız gürültüsüz sakince, anlaşamıyoruz triplerine girip ayrılamayacağız.. Hep çirkefe sokacaklar beni ille. Tamam başkasını bulmuşum ama birincisi o bilmiyordu hisleriyle millete anlatmış, ikincisi zaten mimliyim bu mevzuda bide aynı mekandan biri diye düşünmüş. O kadar çektiğim numara boşuna gitti. Bilseydim o gün"Bok gibi herifsin, seni değil yanımda adam diye taşımak, koluma çanta yapmam ben, bildiğin malsın hayatın boyunca da bir bok olamayacaksın" derdim.. Neyse bari en azından içim rahatladı o konuda bir oh çektim..
...
Gerçi çocuğa hemen hissetmiş diye atladım ama bütün erkeklerde var bu ayrılık sonrası "vayyy hiç vakit kaybetmemişsin olayı" Kızlarda da var ama onlar belli etmiyor, ayak yapıyoruz biz..
"Çok mutlu ol, hep mutlu ol, tek istediğim senin mutlu olman, allaha dua etcem hep senin için."
Hepsine dedim valla bunu, içimden geçenler ise "İnşallahh arabanın altında kalırsın üstüne de fil düşer geberik pezevenk, sıfatına sıçtıma bak hala sırıtıyor, gözüne kızgın miller çekilir, mustafa topaloğluyla çiftleşirsin, felç geçirip götüme benze inşallahhhhh, allam seni seviyorum duamı kabul et amin." Manyak mıyım lan anamı ağlatan sevgilinin mutlu olmasını isteyim ama gel gör dışardan gülümseyip, bir tek dileğim var mutlu ol yeter diyorum..
Erkekler bu ayrılık sonrası konularda daha düzler.. kendileri ayrılıyorsa "Senin mutlu olmanı çok istiyorum, sen bunu hakediyorsun" Bunu söylerken gerçekten dürüstlerdir ama, altında yatan anlam "Mutlu olda bi siktir git düş yakamdan, hergün ağlayıp zırlayıp arama beni"
Ama kız ayrılmışsa, sarma gibi işte, "vayy mutlu olursun tabi, artık sana karışan yok özgürsün, belli oldu neden ayrıldığın tamam tamam ben anladım seni" bunun anlamı içindeki orospu ortaya çıktı. Zaten hemen herif yaftayı yapıştırır, başkasını sokar devreye, kesin onla kesin bunla diye kafasında kurar.. Çünkü onlar öyle harika, öyle mükemmel, öyle eşsizler ki sevgilileri onlardan sadece orospuluklarını rahat yapabilmek için ayrılmıştır. Başka birşeyden değil yani.. hele hatun ayrıldıktan sonra başkasını bulduysa, oofff anam off.
Ama bak kızlar terkedilme olaylarına farklı yaklaşıyor.. Mesela herif terkederken desin, "başkasını seviyorum ben, seni sevemiyorum denedim olmadı" Aynen böyle söyleyen erkekler var abi, kızın başına bela açacağını öğrenince herif dürüst oluyor çünkü.. hatun o cümlenin sadece "denedim olmadı" kısmına takılıp korktu kaçtı zannediyor. Buna aşık olmaya başladığı için gittiğini düşünüyor.. Başkasını seviyorum demiş ya, ordan anladığı ise, "başkasıyla yatmaya gitti." Zaten erkek başkalarıyla yatar kalkar sevgililerine aşık olur. Sanki birlikte sevişmiyolarmış gibi bide devamlı "o kızı kullanıyo, sevişmek için onla" der etrafındakilere.
İlk günler böyle güçlüyüm ben elimi sallasam ellisi modelinde dolaşır. "o it gibi bana dönecek ben ona yolu göstercem" der. terkeden erkek herzaman için geri döner, valla bak o kesin kuraldır. Neden ama biliyo musun, kız arkadaşı buna tekmeyi basınca, yeni kız bulmaya üşenir, "lan bari elimin altındakilere bakayım" der. en ağlak mesaj yazan kıza geri dönüşünü yapar. Yatar kalkar hoppala paşam der sonra gider.
Yani o yüzden kızlar eski sevgilinizin tekrar gelmesini istiyosanız, yapmanız gereken tek şey erotik mesajlar.. "seni sallamıyorum, umursamıyorum, ama işte tenine alıştım napalım yatalım bari" temalı mesajlar atın. 3 gün sonra topuklarını götüne vura vura gelir. Gelmeyecek bir adam yoktur. Eşşeği siken bir cinsden bahsediyoruz yani, o kadar basit onların kavramları "delik olsun da ne olursa olsun.." Haa tabi yattıktan sonra da çeker gider, adamın bir zamanlar koluna taktığı kızdan, yattığı kalktığı kız pozisyonuna düşmek istiyosan yap bunu..
Off gene uzadı yazı yani lafın özü Sarma mevzusu açılmamak üzere bitti.. Şimdi yeni biri var ama biraz garip bir durum aradaki.. gayet heycanlıyım, meraklıyım biraz da kıpır kıpır sanki içim. Sarmaya niyet buna kısmet napalım..

PS: yaa bide özellikle böbüşümler siz yapın abi size inanıyorum ben yaparsınız valla.. Bugün gece hıdrellez, gül ağacının altına ev çizerken bana da bir ev çizin. bide çöp adam çizerseniz çok varya öyle böyle değil manyak mutlu olurum... Belki bu kez olur kimbilir.

47 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben çöp adam ordusu çizicem, yanlarına bi araba, ev, bi de şişkin bi cüzdan, güzel olması için ne çizsem bilemedim ama! kendime de araba, ev, cüzdan, 45 kiloda takılmış bi tartı resmi çizmeyi düşünüyorum ama kendi kendime gelin güvey oluyorum çünkü burda gül ağacı neyim yok ama benimkiyle beraber balkona atarım senin için de böbeem, belki uça uça bi gül ağacını bulur:D

NN dedi ki...

puCCa

güzel yazmışsın gene döktürmüşsün de mantık aynı.

yani adamın kolunda gezdirirken z.ktiği kız ile gezdirmeden z.ktiği kız aynı. olaya z.kilmek yönünden bakılmış. olaya karşılıklı paylaşım yönünden bakılmalı. (çok medeni gördüm kendimi)

eşeği z.kene tebessüm ettim. aynen öle bu xy türü.

bu sarmaya gazı gitsin diye şişme kadın göndersin blog camiası, anca havası gider.

yeni olayda ( yeni elamanda yani ) başarılar. bir ter at artık :P

Haykoliq dedi ki...

hayırlısı olsun abla*...Sarma gider başkası gelir...

*ben bu abladan bi fırça yerim gibi geliyor ama hadi bakalım hayırlısı...

Adsız dedi ki...

Yenisi kim peki bari onu yazsaydın yazının sonuna kadar yenisini yazmışsındır diye okudum. Bunla bari yat belki o zaman aşık olursun. Sorun budur belki. Yatmadığın için sıkılıyorsun.

Adsız dedi ki...

hadi hayırlısı.senn için de çizicem ev araba ve çöp adam :)

Adsız dedi ki...

"Adım gibi eminim abi, böyle yalanması sırf yatmadan kız gitti diye, başka bir bokundan değil." demişsin ya nasıl bu kadar eminsin anlamadım, adam gerçekten çok hoşlanıodur, seviodur belki, olamaz mı? ya da ben çok safım.

Adsız dedi ki...

ben terkedilince kuyruğumu kıstırıp geçip gidiyorum, bu yapışkan terkedilenleri bi türlü anlayamadım. vatandaş terkediyorsa zaten epey biriktirmiştir terketmek için sebebini, nedenini filan, kafasında bitirmiştir, neyi toparlıyacaksın. bir de terkedilmek üzere olan kızların "kendimi öldürürüm" işi var, çok zorlaştırıyor işi ya, ve işin kötüsü ben her seferinde düşüyorum buna. PuCCa içerden bir bilgi versene, bu terkedersen intihar ederim işi ne kadar ciddidir bilimsel olarak :)

Adsız dedi ki...

Ardından yapılan konuşmaların sebebi sensin, beni sevmiyordu zaten diyerek çekip gidiyorsun 'başkasına'
Son bir konuşma bir neden arıyor insan. Karşındaki 'beni bırakma dayanamam' dedikten 1 saat sonra alemlere akıyorsa o kişinin sevgisine nasıl güvenilir bir düşün istersen.
Sevilmediğini düşünüyorsun ya küçük aptal, öyle bir bağlıyorsun adamı kendine, yıllar sonra bile ne duyduğu nefret geçiyor insanın ne de napıyor, acaba akşam yemek yedimi, üşüyor mu, nerde, mutlu mu diye merak edip seni gizlice izlemesi.

Öptüğüm dudaklarını, saçlarını unuttum,
uyurken seyrettiğim yüzünü de unuttum.
Ama gözlerin varya, o kör olası gözlerin,
Onlar hala duruyor, bende yarası derin.

(Eski bir dost)

Melis dedi ki...

Bence Sarma kisisinin derdi yatma olayindan cok kendine guvenen biri oldugu icin "beni nasil terkeder" psikolojisinde suan. yediremedigini dusunuyorum sahsen.

Kilimcigirl dedi ki...

Ya puccaaa neden anlatmıosun yeni şahsiyeti :D merak ettim valla iyi oldu sarmadan ayrıldığın bende pek sevememiştim zaten anlattığın kadarından hele o kuzeni mi ne o kıza çok gülmüştüm xD 'sadece orospular öpüşür' xD

merlin dedi ki...

bana kalirsa pucca blogcunun tekiyle bayagi bi icli disli olmus. hadi hayirlisi.

ESTHER dedi ki...

bence de sarma "kahgretsin yatamadım" dan ziyade, ben terkedilecek adammıydım ben üstinsandım bu bana yapılır mı die afallamış durumda...

ama erkekler feci dedikoducudur cadı kazanı gibi... bu dedikoduları yapar işte en dürüst adam gibi adam fln dediklerimiz bile iğrenç yaftalar yapıştırmakta, iftiralar atmakta bir numaradır...

yeni çocuğu ben hiç sevmiyorum yalnız.. çok aptal :D o yıktı bu güzel yuvayı, allem etti kallem etti, fingirdedi kıç baş salladı tavladı seni görüyo musun??? neyse onun kıçına tekmeyi bastığını okuyacağım anı iple çekiyorum

rahat yazar dedi ki...

"sevgilileri olmadığı halde, çiftleri gözlemleyen kızlar" grubu bence de her yerde! not: Yazındaki şarkı dinlenmiyor, açılmıyor:(

Absinthe dedi ki...

Anam icimin yaglari eridi vallahi yaziyi okuyunca.. Her yazdigin kelimeye %200 katiliyorum!

Adsız dedi ki...

"reçeline batırmış ekmeğini, yemiş yemiş kızı"
asdfgh :D senin bu cümlelerine hastayım ben.

Adsız dedi ki...

"pencereden uzaklara dalı giden insanlar.." - hoşuma gitti bu
bilmem iyi mi yoksa kötümü..bazen aynısı, bazen de tam tersi oluyorum. kafam çatlayacak hale geliyor, çünkü 1 saat içinde defalarca olabiliyor.
ne terk ettim ne de edildim ("ama terk edildim" benzer bir durum oldu gerçi)

blacklebron dedi ki...

Bilmiyorum PuCCa bilmiyorum ..
Belki sizin sektöre özgü bu senaryolar ama bilmek ve eğlenmek için içine girmek te isteyebilirim açıkçası ..
Kendi adıma 'd'ötlük yapmadan direk söylüyorum 2 hafta önce bitirdiğim ilişkim de dahil hiçbir ilişkiden sonra eski hatunları aramadım .. Ayrılırken hep aynı cümleyi kurarım 'Sana herif çok bana hatun çok hayırlı işler' .. Önüme bakarım hep ama 'ş'eyime değil yoluma babında .. duyuyorum blogırrrlardan şimdi o bağırtıyı bildiğin gibi 'erkek değil misiniz hepiniz aynı 'b'oksunız' diye ..
Çok ufak bişey daha ; Eşşeği 'ç'ükenden çok köpek 'p'ipisine yatan gördük biz .. aman çatışma olmasın ..
neşeli yazılar .. okumaya ve yorumlamaya devam ((:

Smyrna dedi ki...

pucca; dişi kişiyi er kişi elinde tutmasını bilmiyorsa koy götüne rahvan gitsin. her bi boku haketmiştir.

" Eşşeği siken bir cinsden bahsediyoruz yani, o kadar basit onların kavramları "delik olsun da ne olursa olsun.. "

burda da biraz abartı olmuş sanki. herkes eşek sikmiyo, en azından ben yanından bile geçmedim yani :)

mistral dedi ki...

ahh pucca ayrıldın bir salaktan buldun kesin başka bir salak=)ilk defa esthere katılıyorum.yeni çocuğu bende sevmedim.tekmeyi basıcağın günü bende iple çekiyorum ki benim olasın.bide rahat yazara katılıyorum.insan okurken istiyor alttan bir melodi çalsın.kuru kuru olmuyo böyle=)

bi dost dedi ki...

gruplamasana kızları yaa ne ayıp :P manyak :D

çok şaşırdım ben saygın beyefendi sarmanın bu karı gibi hareketine. kendini düşürmüş mal. yazık lan..

bi de merak ediyom ben yenisi nedir ne değildir. ne zaman yazcan onuu:) (ben merak ettim ya hemen yazılır çünkü:Pp)

Eğlenilecek Erkek dedi ki...

bi kıla kızdın, bütün erkekleri zittin attın ne diyim sana ben ya.

Unknown dedi ki...

Kim bu eski dost yahu..
Feyk değilse adam hala unutamamış belli ki... Üzüldüm şimdi bak...
N' aptın çocuğa kardeş :)

ZIBBIDI dedi ki...

Gelmeyecek bir adam yoktur.:D

Doğru söze ne denir..:D

birkimse dedi ki...

pucca hanım yamulma ihtimalimi saklı tutarak söylüyorum:

bu tuvaletteki karılar götü sıkışınca 'sarmadan duyduk' demişlerdir. nerden mi biliyorum? çünkü bir zamanlar ben de o karılardan biriydim beybi. sevgili yapınca eski defterleri kapattık.

sarmacık kendi züppeliğinin kurbanı oldu, delik aşkının değil.

ikinci olarak terkeden erkeğin geri dönmesi hususunda zat-ı alinize bir sual yöneltmek isterim: vallaha mı lan? voodoo yapacak kadar nefret ettiğim bi eski erkek arkadaşım var. onun bana bir hevesle dönüp karşılığında benden 'götüm götüm git amsalak' cevabını alması için ruhumu bile satarım. bu konuda sizden danışmanlık hizmeti talep ediyorum. ücreti dolgun olacak...

sinderellaaa dedi ki...

burda bukadar kendini yırmanın tek sebebi o eski sevgilin!hani o çok sevdiğin ve hiç unutmadığın var ya!........bence bu bloğu bile onun için açtın!hala birde erkekler benim hiç umrumda değil diyorsun!(daha ne zamana kadar kendini kandıracaksın çok merak ediyorum)-ve ayrıca seninde bildiğin gibi son mesajın bayanlar tarafından asla rağbet görmeyecek!çünkü hiçbir kadın sevdiği erkeğin ona yatması için geri dönmesini istemez sevdiği için dönmesini ister!işte buradan yakaladıkm kadınları çok iyi tanımadığını:)))
....sanırım seni bitirme tezi olarak kullanıcam!:)))

Unknown dedi ki...

Ne demişler "Her fani birgün geri dönecektir"

PuCCa dedi ki...

haykolig tam carlayacaktım 18 yaşındaymışsın, teyze demedine şükrettim :pP

Sevgili eski sevgili taklidi yapan adsız. Gözlerin de gözlerin yazıp duruyosun da hacı bilmen gereken bişey var, dokunduğum her herif, ya evlendi, ya nişanlandı, ya ciddi ilişkinin kollarına attı kendini. Bırak izleyip merak etmeyi Beni gördüklerinde karşı kaldırıma kaçıyorlar. o yüzden hiç yorma her yazıda gözlerin de götün de unutamadım da diye yazmayı..

Birkimse valla bak, dönmeyecek herif yok bu olaya. Ama mesajların öyle duygusal olmasın. Kabaca yazmak gerekirse, senle sarılıp uyumayı çok özledim tarzı değil, gelsende kırsan şu belimi tarzı. Artık bitti geçti bizim ilişkimiz senin ulu çüküne hasretim başkasıylan yatamam kalkamam gel yatıp kalkalım anlamında.. Dönmeyecek herif yok buna.. Çok intikam alacaksan dönünce kesim mi lan bunu de korkut.. Hele bir gelsin ben bağlarım diyorsan iyi şanslar çünkü orası biraz zor sanırım..

ve sindirellaa bu sana son yazışım, bi altta beni erkek yaptın, onun öncesinde başka bir bok yaptın, şimdi de ehiehi çözdüm eski sevgiline ağıt diyorsun.. yazdıklarımı zaten nasıl okuduğun konusunda bir şüphem var. Erkekleri takmasam, birini bulmadan diğerinden ayrılmayı göze alabilir miyim? bide zaten sonunda yazmışım kabak gibi ama böyle olmasını istiyorsanız kızlar diyerekten..
benle bu kadar ilgileneceğine bence otur kendinle ilgilen. bu daha hayırlı olur..
Ben yazdığım kadarım, sende beni okuduğun kadar tanımakla yükümlüsün çünkü.

b 112 dedi ki...

eğer bir kadın gerçekten seviyorsa sevdiği adam ona seks için bile gelse onu kabul eder. çünkü ona başka sahip olma şansı belki yoktur.

bu gurursuzluk onursuzluk vs nasıl tanımlanırsa tanımlansın.

ha gel seninle sevişelim diyip sonra vermemek de var ama bana çok saçma ve salakça geliyor. yani yaşa işte ne kaybetcen.

kadınları iyi tanımak diye de bir şey yoktur. her kadın tektir ve özeldir. kadınları çözmekmiş bunu diyene ve düşünene çok gülerim.

pucca nın mesajını aldım ve algıladım ve bana uydu ha uygular mıyım bir gün neden olmasın.

sinderellaaa dedi ki...

bende yazdıklarına dayanarak yorum yazma hakkımı kullanıyorum!kendimlede ilgileniyorum hiç merak etme!ayrıca böyle saygı sevgi çerçevesini aşmadan tartışmayı beceren yegane insan olduğun için teşekkür ediyorum...:)seninle uğraşmamın yegane temelide budur!..:)

lapsus calumni dedi ki...

(sevmedigin blogcunun blogunu okumak+ ona bok atmak)- insan gibi eleştiri yapmak = ruhi dengesizlik...

(üzerine alınan beri gelsin)

bi dost dedi ki...

sindi rella yine çözmüş bişeyleri. maşallah valla, ben böyle analiz yeteneği olan insanlara çok özeniyorum. koyun gibi okuyup "puhahaha çok komiksin lan şerefsiz" yazmak sıkıcı olabiliyo çünkü. keşke ben de seni çözebilsem pucca. keşke ben de yazdığın kel alaka şeylerden de olsa, sen aslında şöylesin, aslında bunu şunun için yaptın, aslında çok da bi bok bilmiyosun bak şurdan yakaladım, sittir git diyebilsem.. inanırsak olur bence.

ahh Yine Mi aşkkkk dedi ki...

Pucca her gün merakla beklediğim ihtiraslı dizi serisi gibisin :D yeni yazını göremeyince kötü oluyorum:(Bağımlılık yaptın beybi bende hahaha beybiii lafın cok hosuma gidio hoşlaştığım çocuktan bahsederkene beybi diorum güzel,hoş.Ya aslında sana demek istediğim şey şu abi okuyoruz ediyoruz da ben senin yazılarını okurken taktik geliştiriorum cidden bak,öle boş boş okumuyorum işe de yarıor:Dya sevdiğim bi cocuk vardı onda adam akıllı bi yol izlemedim,taktik geliştirip kalbinin sahibi olamadım,ellerimde sanırken,uçup gitmiş gözlerimin önünüden..Haberim yok...Şuan birinden hoşlanıyorum ve senin taktriklerini uyguluyorum mesela cocuk biriyle cıkma şeysinde daha tanısma asamasındalarmıs,aa oy oy falan yapıuorum iyilik melegi gibi davranıorum ama o kızla cıkmaması için dualar ediorum görsen beni ne melek kızsın dersin.İçimi titriyor onu gördüğüm her an..Eski sevdğimde neler yaşadıgımı biliorum..Ve bunda aynı şeyler olmasını istemiyorum belki bencillik bu..Belki ondan tek taraflı etkilenmediğimi düşünmem..Bilemiyorum,fazla da kafa yormak istemiyorum...Ama ne olursa olsun sevgilisi olmasın kimseler...Aman DElinin Birinin Günlüğünden şeçmeler gibi oldu gören de benim günlüğüm sanıcak ama hor görmeyin beya beni..içim çok dolmuş belli...

Adsız dedi ki...

bir ateş yak içinde üzerindenden atla
tutunamazsın kendine bu kadar günahla...güzel pucca.

(...)

Adsız dedi ki...

sevmedigin blogcunun blogunu okumak+ ona bok atmak)- insan gibi eleştiri yapmak(artı)+bu konuya dışardan şöyle bir göz gezdirip hemen salakça bir formül kurmak = ruhi dengesizlik...

üzerime alınmamı işaret eden laaspus !:))))eşittir=normalde bu blogta yorum yazarken ki adını bu yorumunda kullanamayan kişi!:))))))

dikkat edersen sana senin gibi kibarca küfrediyorum!seviyeli insanlara seviyeli konuşurum!:)))

sinderellaaa dedi ki...

yukarıdaki yazıyı yazan sinderellaa!

Adsız dedi ki...

Düşündürücü ve eğlenceli bir yazı daha.

Ama olay kötü; geçmiş olsun diyorum.

Her ayrılık, yeni bir başlangıçtır.

Bir gün ardığını bulmanı diliyebilir sadece.

saygılar

Baris dedi ki...

Pucca. Birtek ornegin ilginc geldi. Sanki 3 cocuk ile ortada kalmlis kadina bakar gibi bakiyorlar diyorsun. 3 cocukla ortada kalan bir kadin da ne gariplik var? Tum insanlarin basina gelebilir.. Kadin erkek her insanoglu bu sekilde bir surece girebilir. Ben ortada kalma islemine sexist bir yaklasim getirilmesine karsiyim. Madem esitiz, esitiz kardesim.... :)=

cebimdekimatara dedi ki...

bu arada esra ceyhan ne oldu bu durumda kıllık yapmıyo mu daha

Adsız dedi ki...

sindir(emeya)lla sanki senin üstünden prim yapmaya çalışıo gibi geldi bana ama bilemem tabi.

bu arada umarım bu yeni çocukla güzel bişeyler olur.sevgiler

KaRDaNKeLeBeK

sinderellaaa dedi ki...

sevgili kardan(kelek) arkadaşım!esas sen bu konuya dışardan maydonoz oluyormuşsun gibi geliyor bana!:))

Adsız dedi ki...

sindirme sorunu olan rella, fikrimi söyledim ve diğer yorumlarına da bir gözattım ve sanırım haklıyım :) uzatmıcam zira "maydonoz" değil o "maydanoz olmak" deyimine karşı önyargılıyımdır, çoluk çocuk kullanır gibi gelir bana o nedenle tartışmayacağım ama bence başkasının bloğu üzerinden böyle prim yapmaya çalışmak yerine .... neyse sıkıldım uğraşamıcam :)

KaRDaNKeLeBeK

sinderellaaa dedi ki...

çoluk çocuk dedin ne güzel söyledin!insan bulunduğu yerin kıymetini bilmeli bence!:))sende öyle yap dah mutlu olursun!(bu arada sanki bana bulaşarak sen prim yapmaya çalışıyormuşşsun gibi geldi:)
daha fazla sana malzeme vermeyeceğim bu nedenle uzak dur benden!:))

. dedi ki...

amaağn salcaksın tüm erkekleri.en azından kıllık yapan erkekleri çıkarıcaksın hayatından.3 gün fln özleyebilirsin belki ama sonra başka insanlarla takıla takıla unutursun.unutmasanda senin için bi anlam ifade etmez hatırladığında..pek taktığını sanmıyorum bunu ama takma be PuCCa:)

mistral dedi ki...

sindrella bi siktir git ya.sanki bir haltsın gibi sana bulaşıp biraz pirim yapayım. unutulduk sanki.hem belki ciddiye alıp gerçekten bi siktirip gidersin buralardan:)bide merak ettiğim hangi lisede okuyosun?

sinderellaaa dedi ki...

sen önce bir kim olduğuna karar verebil istersen!bir mistralsin bir kardankelebek bir adsız?yazıkki karakter karmaşası yaşıyorsun !ben mi daha 10 yaşındayım ne lisesi?:))))))))))

0 noktası dedi ki...

ay bunlar çok sevimli...hohoo

Adsız dedi ki...

pucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr