7.01.2009

Babam

Babamı özledim sanırım.. ondan bugün onu anlatmak istedi canım..
Babam dengesiz bir adamdır benim.. İnsanlar sadece ona hizmet etmek için dünyaya geldiğine inanır.. Bencildir, çok bencildir hemde... Adam bilgisayar mühendisi, doğal olarak evde bilgisayarla ilgili olan şeyleri ona sorarız.. Ama hiçbirşeyin cevabını bize vermez.. "kendin öğren, ben babamdan mı öğrendim" der.. Evin bir odası bizim kütüphanedir.. Ona bilgisayar dışında bi soru sorduğumuzda, mesela atıyorum masonlukla ilgili... Ağzını açıp tek kelime söylemez gider içeri 15 tane kitabı alır önümüze atar.. Bide bize bağrır "benimle sırf konuşmak için saçma sapan sorular sormayın" der... Konuşmayı sevmez, insanları sevmez ama kadınları sever sadece yatakta.. İnanılmaz çapkındır sadece 15 kelimede istediği her dişiyi yatağa atar.. Birlikte olduğu kadınlarda ama boru değil, avukat, doktor, mağaza müdürü gibi en az 2 dil bilen fiziği güzel 35in altında kadınlardır...
Zoydaklıya çok güvenmez ama bana inanılmaz güvenir.. şimdi arasam desem "baba ben ispanyaya gidiyorum" hayırdır yavrum ne işin var diye sormaz bile.. Ama desem "baba ben izmire dönüyorum" "noldu, neden bana mı geleceksin" der.. Zoydaklı ise bakkala gitse babam "ahanda bu kız gene bela getircek eve off puffff" der.. Benim aşk maceralarım eve hiç yansımamıştır ama zoydaklının ooff diyorum.. O yüzden o, hep evimizin evlenip gidecek ilk kızı olarak bakılır sülalede.. bense kariyer yapmak için canını dişine takan genç kızı... Bana evlenme der, ona ise ne zaman evlenecek bu kız rahat edecem der.. Zoydaklı evimizin dışında bi yerde yaşamamıştır çünkü, ben ise eve girmemişimdir bile.. Babam bizi kızından çocuğundan öte ev arkadaşı gibi görür.. Hiçbir zaman ağzından bu ev bizim lafı çıkmaz.. "Bu ev benim evim, benim kurallarım geçerli" diye sürekli söyler durur.. "Anneniz sizi sokağa attı, ben olmasam bitmiştiniz bana minnet duyacağınıza yaptığınız şeye bak" diye sanki babamız değilde bizi esirgeme kurumundan alan zengin tonton amca gibi görür kendini...
Ama o kadar dengesiz ki, bi gün siz olmazsanız ben yaşayamam der, ertesi gün gelir.. siz gidinde bir hayatımı yaşayayım artık der...
Ankaraya ilk gittiğimde 5 ay boyunca arayıp sormamıştı bile.. küsmek onun için para vermemekle aynı anlam taşıyor. O sürede ne yapıp ne yapmadığım umrunda olmaz.. En nefret ettiğim zamanlar o küstüğü zamanlar, tek kelime konuşmaz benle..Para vermez, o evde kendimi eğreti hissederim.. Akşam mesela tatlı alır sadece kardeşlerime alır.. bana almaz.. Neden küstüğünü bilmem bile.. O yüzden ben hiç kimseye küsemem.. O nasıl sinir bir durumdur bilirim çünkü.. Ay neyse bunlar içimi acıtanlar bunlardan bahsetmicem..
....
Babam etrafı tarafından çok sevilmez, bi insanla çıkarı varsa konuşur çünkü.. İşi bittikten sonra bi daha hayatta aramaz.. Hiçkimseye yardım etmez, altımızda yaşlı bi teyze oturuyo, bi gün babama şunların ucundan tut yavrum demiş.. "cüssene göre ağırlık alacaktın teyze" demiş.. karıyı bırakmış orda.. Hayatında bir kadın varsa bizi unutur.. kadın gidince bizim üstümüze düşer.. Ayrı yaşıyoruz gibi bişey zaten.. Ama artık yaşlandığı için eskisi gibi çok sevgilisi olmuyor.. Onun için çok üzlüyorum.. Artık evlenip gitsin diye.. Ama hiç o taraklarda bezi yok.. en son biri vard yolladı onuda..
Çocukken pilot olmak istermiş ama yükseklik korkusu var diye olamamış.. Yükseklik korkusu var ama apartmanın en üst katında oturuyoruz, balkona çıktığı zaman serçe gibi titriyor.. Hala ne zaman efkarlansa ben pilot olacaktım yaa diye üzülür..
.....
Böyle bi yaz, yazlıktayız.. Bi sevgilisi var bizle kalıyo o dönem.. Karı bizden uyuz kapıyo.. sanırım babama bişey söylemiş.. bize dediki "bi daha şort giymeyin, giyecekseniz de bu kadar kısa olmasın" Biz hiç umursamadık, gene gittik giydik.. tanıyorum adamı hayatta bizi korumaz, kollamaz, sahiplenmez kimle konuşup konuşmadığımıza karışmaz bile.. Ortaokulda bile ben alsancakta barlarda fink atardım.. Tiyatroya gidiyorum diyip gece 1lerde eve gelirdim... Bu gene geldi bu kez sert uyardı.. gene umrumuzda olmadı bizim.. Sonra bi gün parkta oturuyoruz.. Bütün sitenin gençleriyleyiz böyle.. Bu arada bizde zoydaklıyla sitenin renkli simalarındanız. İnsanlar bizle konuşmak için ölür biterler.. Valla bak çok iyi hatırlıyorum ya, siteye heryeni gelenle biz izin verirsek konuşurlardı.. Neyse işte bi baktım adamın biri geliyo bize doğru, üstünde beyaz atlet altında bi boxer var.. Nan bu kim falan filan derken ohaaa babammış dedim.. Geldi yanımıza.. kalpli bi boxer giymiş minnacık ama.. Hadi eve dedi bize bi bağırdı.. Biz zaten o bağırırken eve doğru konuşuyoduk.. Bide babama bağırıyoruz. "bizi rezil ettin yaaa" falan diye.. "yaa nedemekmiş, siz o donlarla gezerken ben böyle utanıyorum işte, sizde utanın benden ne hismiş anlayın" dedi.. Bizim şortlar kıç çizgimizden biraz aşağıya indi o günden sonra...
...
Mesela koskoca mühendis herif bez bebek oynacağı gün erkenden eve gelir.. O oynarken yemek bile yemez. nasıl ciddiye alır onu.. orda varya amcık ağızlı bi kız.. Ona bayılıyor.. Selenaya tapıyor, bir tane var, kayıp prenses onların derdine onlardan daha çok üzlüyor.. O prenses perfinya varya ondan tiksiniyorum ben..
Zoydaklıyla mesela mısır patlatırız heycanlanırız film izlicez diye.. geçer tam otururuz.. Bu filmin ortasında gelir bize zehir eder.. Ben izlicem kalkın gidin der.. Kalkıp gideriz odamıza.. sonra içeri bağırır.. "hep odanızdasınız, napıyosunuz orda gelin içeri" der.. İçeri geçeriz bu kez oflana poflana bize zorla o bez bebeği izletir..
Baba bugün avrupa yakası var onu izleyelim mi deriz mesela.. Allaahhh bizim ne cahilliğimiz, ne salaklığımız kalır.. Yok efendim yeni nesil böyleymiş, magazinmişiz heryanımız, ucuzmuşuz, beğenilerimiz boktanmış, iğrençmiş, bizim gibi kızları olduğu için utanıyomuş, cahilliğimizi insan içinde belli etmemeliymişiz bilmemneymiş.. Bunu diyen adam bez bebek, insan olamadı diye üzülen bi adam..
Bu arada maybe demiş 2009dan ne bekliyosun diye.. anam ne bekliyim.. Siyah jeepli prensimi bekliyorum.. gelsin beni kurtarsın şu misafirhaneden, evinin kadını çocuklarının anası yapsın..

43 yorum:

Adsız dedi ki...

kafadengi bi adama benziyo baban :)
masonmu?

Tugba dedi ki...

pucca ya ben bayıldım babanın yaptıklarına ! Evet hoş değil benim babam yapsa :) teyzeye verdiği cevap , minik kalpli baksırla empati yaptırma çabaları ve bez bebek izlemesine bittim. Böyle duygusal yazılardan sonra hoş oldu bu yazı

Unknown dedi ki...

....... yorum yok, ne diyeceğimi bilemedim... bir an önce de bir hayırlı kısmet :)

daksit dedi ki...

Aslında bu yazı karşısında nasıl bir tepki vermem gerektiğini bilemiyorum.
Gülmeli miyim, üzülmeli miyim tam olarak anlayamadım ama biraz garipmiş babanız, hatta baya garipmiş.
Ne diyim valla, işiniz zor. :)

Bery dedi ki...

"cüssene göre ağırlık alacaktın teyze" bu cümlede gülmekten yarıldım resmen :D :D :D senin peder zor adammış.. çekilmez.. :s

Adsız dedi ki...

boxer hemi de kalpli buna bayıldım valla. iyi taktik,:))))

Adsız dedi ki...

Bu babalardan bi tane de bende var - şükür ki bezbebek kısmı hariç - ve hatta şans mıdır bilmem tum arkadaşlarımda farklı sinirharbi versyonları var.. BUnları hangi nesil anneler yetiştir(eme)miş araştırma yapmak gerek.. Seni bilmem ama benim nefretim zaman geçtikçe acıma duygusuna döndü. Çok acı sanırım yaşlanıorum

Unknown dedi ki...

wohaa babaya bak..
demek kalpli boxerle geldi haa :D:D hahauahaua
yöntemlerini benimsiyorum, senseiye saygılar :Pp

Adsız dedi ki...

Meslek bile aynı be baban benim kafadan :) O nedenle kaçıyosun benden anladım beybi :)

İzDüŞümLeR dedi ki...

Zormuş baban.Kendi ideallerini çocuklarından üstün tutuyor gibi gözüksede sizi çok seviyor bence.Diğer postlarından yazdıklarından bana hissetirdiğin bu oldu.

Ne kadar kızsanda didişsende o senin emniyet marjın.Bugün başına bir şey gelse yine sana sahip çıkacak olan baban.

Hayatta karşı duruşunu babana benzettim.

ekoturka dedi ki...

Sevgili PuCCa,
Bir ekonomist olarak, sana kayda değer bir referans olabilecek bir yazının linkini veriyorum. Evrensel bir konu... Senin de ilgini çekecektir.
İyi günler.
http://gencekonomist.blogspot.com/2007/10/evlilik-iktisadi-uzerine.html

LoLLa dedi ki...

"Neyse işte bi baktım adamın biri geliyo bize doğru, üstünde beyaz atlet altında bi boxer var..."

pucca oldurdun beni bittim ben sictin agzima yaa nasi guldum napmisin sen yaaa allaaam yaaa babaya bak eheue superEglenceliKarizmatikBaba .))
offf off of :))))

nasi guzel guldum yaa kıcım yırtıldı kahkaha atmaktan yaw bi haftadir ilk defa boyle guluyorum :)
harikaKadınPucca

bi dost dedi ki...

ben zodyaklıyla senin arandaki ilişkiyi çok kıskanıyorum ya...

benim bacımla sizinki gibi bi illişkimiz yok:( böhüü:(

tinimini hanım dedi ki...

alemsin pucca ya,benim babam yine iyiymiş.Pc başından kalkmıyor,chat yapıyor ya hatunlarla saatlerce.Diyil dizi haberleri bile izlemiyor.

larry dedi ki...

Sen millete "evlenmeye hazır ve de nazır bir kızım ,siyah cipli prens beklemekteyim" zarfları at lafım yok ama böyle bir kayınpeder adamı 3.sayfaya malzeme yaptırır. Bi senin derdini çekecek bi de iş güç bitti kayınpederle frekans tutturacak.Yok yaa...!!! başka !?!?!

ZIBBIDI dedi ki...

Babasının kızı...

Adsız dedi ki...

Pucca guldurdun beni sagol.

hermiyas dedi ki...

Babanın subay olduğunu sanıyordum!? Demekki hafızam beni yanıltıyor; bu arada babanı çok iyi gözlemlediğine göre ona birçok açıdan benzediğini kabul etmek lazım heralde :)))

y i ğ i t dedi ki...

hahah çok eelenceli olmş be :D

Adsız dedi ki...

Klasiktir diyeceksin ama bu freud'a göre de böyleydi...Yani senin de baban gibi adamlardan hoşlanman kaçınılmaz olmuş..Hayatındaki siğillleri okuyunca babanın değişik versiyonları görüyorum sanki..Ama ben nedense çok üzüldüm...Hangi çocuk böyle büyümeyi hak eder ki?

Sagır Kedi dedi ki...

Pucca sen öyle bir yazıyorsun başlıyorum gülmeye sonra üzülüyorum sonra gene gülüyorum sonra sinirleniyorum sonra...Aaa senin yüzünden suratım şekilden şekile giriyor kırışacak be:))Baban da komedyen olmalıymış doğrusu hihi:))Bazı yaptıkları hoş şeyler değildi elbet ama babanın senin hayatında olması iyi olmuş.Babandan daha beter babalar var en azından buna şükret..

sinderellaaa dedi ki...

"yaa nedemekmiş, siz o donlarla gezerken ben böyle utanıyorum işte, sizde utanın benden ne hismiş anlayın" dedi.. Bizim şortlar kıç çizgimizden biraz aşağıya indi o günden sonra...

işte ben nuraya bayıldım,zeki adammış baban(eee boşuna bilgisayar müh.olmamış demekki:))

sn kendinden çıkıp kendine baksan,babanı göreceksin aslında:))))

Adsız dedi ki...

Babaya bak be..

Ya sen çok komiksin..Bu arada bez bebekteki a..ağızlı kız hangisi merak ettim..Nana mı yoksa hakan ın sevgilisi mi ne işte o mu? neyse..

çok komiksin sen bunları yazarken için acıyor belki ama okurken, anlatım şeklinden dolayı, ben burda kahkahayı patlatıyorum..

Aferin devam et şekerim..Stress topum benim..sevgiler..kendine iyi bak bu arada ..

Güneşin Kızı dedi ki...

Merhaba Pucca;

Sanırım babanın hayat felsefesi: SALDIM ÇAYIRA MEVLAM KAYIRA imiş..
Ben de diyorum bu kız neden takmış bu kadar sahiplenilmeye..Baban hakikaten acayip bencilmiş.Müsadenle kızıcam babana..Kızdım işte..

Nasıl başlarsa öyle gidermiş demiycem, baban anan böyle diye herkes böyle değil inan.Çıkar birisi karşına merak etme, sonra dersin rahat bırak 2 dakka diye.

Bu arada birara ''dünyanın en kötü insanı anneannenden'' de bahsetsen iyi olur..

Sayende ''vay be dünyada ne insanlar varmış'' diyorum bazen..

SEVGİLER.

siminya dedi ki...

Elimde olmadan benimkiyle kıyaslamaya soktum, benimki amele osman seninki mühendis tonguç ama huyları benziyor kız :) karı kız, çocukları önemsememek, bencillik vs. pöff sevmedim

Balkabağı dedi ki...

2009 dada bulamazsan evde kaldın desene pucca .D

miracsaral dedi ki...

Meraklarımdan birincisi iyi bir Bez Bebek izleyecisi ve çakma joker seveni olarak o söylediğin ıslak ağızlı hatunun kim olduğunu merak ettim. Oya Aydoğan veya Nana'dır büyük ihtimalle.

Bu sitelerin popüler kızlarına ben de çok takılırdım ama benimle konuşmazlardı, o zamanlar garip şeyler söyleyen, dalgın ve kambur yürüyen bir velettim. Bizim site de sizin tarzınızda şortlar giyen Gözde diye bir kız vardı, onun gözüne girmeye çalışmama rağmen, 5 yılda benimle bir sözcük bile konuşmadı. Peh, sinirlendim şimdi, dallama Gözde..

TACLAMACAN dedi ki...

diğer günahım ne sokağından geçiyordum bi göz atayım dedim şok oldum. rüzgara karşı işiyen adam ve dönüp sıçığına bakan bir madâm..

.))

ya o yazını buraya da aktarsana aynen öylece bak göreceksin buradakilerinde nasıl meraklı olduğunu .))

allah iyiliğini versinde sana temiz bi koca bulsun burdakiler. bizide çağırırsın nikahına...
nikah şekerini, yatak odanı , misafir mutfak banyo takımını buradakiler alacaktrı hiç korkma...

Adsız dedi ki...

afh puccacan sevgi ve ilgi eksikliğiyle büyümüşsün, baban zor bir insan. sabırlar diliyorum sana...

Handan dedi ki...

pucca gel hüsn ü cemalini görelim;)

http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2009/01/bloggerler-kahvaltda.html

ugur parildak dedi ki...

çok sıradan lan benim babam. kız babası olmak var ama. boyle garip bir insan'a dönüşüyorsun sanirim. tanidigim ne kadar kız arkadas varsa hepsinin babasi 69 yılında kontagi kapamiscasina garip..

ugur parildak dedi ki...

bu arada ben mason gördüm. zuhal olcay konserinde. parmağımla dürttüm. aynen insan!

Adsız dedi ki...

selamlar

acaip güldüm :))) entresanmış , benimde buna benzer bir babaannem vardı tüm torunlar bu kadının geninin araştırılmasını bile düşünmüştük zamanında

Adsız dedi ki...

Pucca beybi takma kafana, evde kaldın filan diyenlere senin garanti bi kocan var zaten oda benim :)

asligraph dedi ki...

:D ŞAKA GİBİ...

Noni dedi ki...

Komik yazmışsın, okurken çoğmuz gülmüşüzdür ama madalyonun öteki yüzü o kadar komik değil bence... Gerçek baba böyle bencil, üvey baba başka türlü, kendimi senin yerine koyduğumda benim içim acıyor resmen :(

Ebruli dedi ki...

Cocuklarina maddi ve manevi yonden bakamayacak en onemlisi SEVGI veremeyecek insanlarin cocuk sahibi olmamalari gerektigini savunuyorum herkes anne, herkes baba olmaz. Olan her zaman cocuklara oluyor zaten. Aslinda her bebek o kadar masum ve o kadar gunahsiz dunyaya geliyorki onlari hep kotu insanlar mahvediyor ne yazikki. babanin karakterini hic begenmedim keske daha iyi biri olsaydi. Annen hakkinda da bir gun yazarsan sevinirim. Bakalim hangisi daha iyi digerine gore

Adsız dedi ki...

Lan,
buraya yorum yazarmış gibi yazıyorum,sonra postalamıyorum işe yarar kısımları,kopyala yapıştır yapıyorum word"e sonra da geri kalanı burdan siliyorum.böylece orjinal ve telifli olarak hayalgücümü yiyebilirim yani hayalgücüyle kazanılan yemek,
yani teşekkürler

hemen içebekış yapayım, sanırım buraya yazınca kale alınıyomuşum gibi oluyor,beynim uyarılıyor ve zeki şey çalışmaya başlıyor.çok sevdim kendimle ilgili en büyük diskoveri.dir.

itiraf.on

hakkını helal et,kazandığımı yanlız yiyicim.

Adsız dedi ki...

Al işte aynı benim babam. Yatak boş olduğu zamanlarda da bilgisayar ıvır zıvırıyla doldurur benimki de. Evde bi sürü kitap. Bişi isterim 10 farklı ansiklopedi getirir bi tek kalpli boxer giymez heralde. Bi de adam gibi film izler babam. Beş kuruş da çıkmaz cebinden hatta verdiğini; olmazssa bi de benim paramı ister...

İra dedi ki...

Benim siyah cherokee li bi prensim var kendisi 13 aylık kocam olur ama evlenince de hersey bitmiyo ki be pucca sorumluluk,bok pusur,kıskançlığı olduruyo beni
ps:yorumları hep geç yazıyorum çünkü en bastan okuyorum yeniyim

Adsız dedi ki...

size karşı sorumsuzluğu affedilmez ama anneniz de babanızı boşuna terketmemiş anlaşılan...

Adsız dedi ki...

üff şiştim ne hayat be! Allah kolaylık versin umarım bulduğun kişi senin için hayırlısı olur ama sen çocuklarına sakın böyle davranma ve davrandırtma olur mu? bunları yaşamasan bu blogu da böyle rahat rahat yazamazdın bence.özge

Adsız dedi ki...

ne diycemi bilemedim