1.06.2008

Sadakat

Pekmez'i bıraktığım gün hüngür hüngür ağladım. Sanki bebe Irak'a savaşa gidiyor. Havaalanında yerlere atmadığım kaldı kendimi... 2 hafta sonra yeniden geleceğini bildiğim halde benim öyle ota püssürüğe ağlama gibi bir sorunum var.. İşin garibi o gidene kadar ben kendimi ona deli gibi aşık sanıyodum. Yani bi görseniz beni, 'öl kız benim için' dese, pat ölürdüm.. Çocuğu yolcu ettim arabaya bindim, bende ne gözyaşı kaldı ne bişi... Arkadaşım aradı, bu gece bi yere gidelim kızlarla toplanıyoruz gel diye. Tamam dedim onlarla gittim...
İşte orda olan oldu..
Bi zaman önce röplerini yaptığımız bi müzik grubu vardı. (ismini yazmıcam çünkü hemen lap diye bilinir. Zaten bir kişiye yakalandım, o da eğer ona blog açarsam, ve bira ısmarlarsam kimseye anlatmayacağına yemin ettii... ) Ha işte ordakilerden bi müzik aleti çalan bi çocuk vrdı. Her salak kız gibi sahnedeyken onlar bende işte böğrül böğrül onlara katılıp şarkımı söylüyodum.. Orda önce gözlerimiz birleşti. Resmen ortalıkta kimse kalmadı, bi o bi ben bi de çaldığı alet... Sonra yanımıza geldiler, bizimkiler röp yaptığı için tanıyolardı zaten.. neyse o gün öylece bitti...
Sonra geçen gün başka bir yere gittik, bunlar orda da çalıyormuş meğersem, aynen orada da bakışmalar ara ara yanımıza gelip gülüşmeler falan fıstık. Artı hiç bişey yok.. Bi de giderken el sallama... Ta ki o gece eve gelip facebookumda beni eklediğini görene kadar... Beni bulmuş ve eklemiş.. sonra mesaj attı, sabaha kadar msnde konuştuk... Hayatımda bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum. Ama çocuk bildiğin 'piç'. Beni s.ker atar, ardına bile bakmaz, affetmez yani.. Diğerlerine yaptığım oyunların hiçbiri buna sökmez, benim gibi nelerini götürmüştür çünkü.. O yüzden buluşmaya korkuyorum. Kendimi kaptırırsam mal gibi kalcam ortada. Zaten 2 hafta sonra gidecekler. Her şekilde kalcam ortada. Pekmez'i bırakıp bu riske girmek akıllıca bi iş değil yani... 'Kızlar maymun gibidir, başka bir dalı tutmadan, dallarını bırakmazlar' Ama inanılmaz etkiledi beni, hiçkimsenin etkilemediği kadar.. Bodrum'a gitmese ben yine uğraşırdım ama şimdi boşa kürek çekmiş olurum.

Aslında ben böyle bir kız değildim, valla bak.. Mesela bi çocuğu çok gerçekten de sevdiğimi sanmıştım yanıma erkek sinek yaklaştırmamıştım. (son senemizde hariç) Onla çıkarken ben böyle geceleri dışarı çıkacam haa, off!!! vay anam vay... O kadar sadıktım ki ona, telefonumda babam ve kardeşimin dışında erkek ismi yoktu. Benim adımdan bahsederken insanlar yanında mutlaka onun adını kullanırlardı.... Ama noldu sonra babayı aldım. Şimdi de aslında çok korkuyorum, bütün sorunum bu.. İnsanoğlu alışmış herşeyin bi karşılığı olmasına. O kadar sadıklığımın karşılığında mal gibi ortada kalmak, beni çöktürdü. Hazmedemedim, o kadar senenin boşuna gittiğini düşündüm. Oysa ulan adı üstünde ilişki elbet sadık olcan, ama işte bu sadıklığı ona vermiş olduğum bir lutuf gibi görüyordum.. Bunu nedeni tamamen yetiştirilme tarzı ama, PuCCa ödevini yaparsan dolaptaki pastayı alacaksın, ulan zaten o ödevi yapmalıyım, yoksa cetveli yiycem tırnaklarıma.. PuCCa eğer uslu durursan o bebeği sana alcam, PuCCa dişlerini fırçalarsan çizgi film izleyeceksin, bunu yersen büyüyeceksin, annanenin elini öpersen para alacaksın, bla bla bala.. Büyüyünce de insan aynı şeyleri bekliyor, şimdi ben buna sadık olacam bu da beni mutlu edecek... O kadar büyük bi darbe yemişim ki o olaydan ondan sonra belimi doğrultamadım zaten. Şimdi de Pekmez'le öyle oluyor, ona kendimi ne kadar yakın hissedersem o kadar kaçmak istiyorum. Sanki bu da sonunda papazı bana gösterecek gibi geliyor. Tabii bu durum böyle kaltaklık yapma nedeni mi orası ayrı bi mevzu ama. O gerizekalı beynimle işte, yarın öbürsügün bi pislik olursa bende 'aaaa zaten bende kaltaklık yapmıştım dicem, içimi öyle rahatlatacam' İnsanın bildiği halde bazı şeyleri devam etmesi ne büyük salaklık.. Bazen bunları derinlemesine düşüneceğime bir kılıf uydurup kendimi aklasam diyorum ama olmuyor.
Bi de bu sefer kesinlikle kısmetimin bağlandığına yemin ederim. Kimi el atsam anam kuruyup gidiyo. Pekmez'den önce bi çocuktan hoşlanıyodum, ha atamam tam olacak dedim, bebe Amerika'ya gitti. Sonra Pekmez haa tamam oluyo dedim, İstanbul'a gitti, 'm' biriminde çalışan bebe askere gitcek hiç elleşmedim o yüzden, boşuna kasmayayım kendimi... Bu çocuk Bodruma'a gidiyo. Bu ne lan kokuyomuyum napıyorum, elimi uzattığım kilometrelerce uzağa kaçıyo!!!! şu sıçtığımın İzmir'inde erkek kalamayacak valla...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Zilli pucca =)

hindistan cevizi ve kestane dedi ki...

o çocuk bi grupta çalıomuş sende demişsin yaa iki günlük ilişki adamı die :) boşver göz temasıyla kalsın... hem o etkilenmede bence ortamdan ve çalan müzikten filandır :) .. ama valla çok merak ettim yafuuu hangi grubun hangi elemanı? :D pekmezle mutluysan bu huzuru güveni kaçırmamaya bak derim ben pucca :) .. ama tabi en önemlisi insanın kendi mutluluğu ve karşısındakini mutlu edebilmesi.. hem bak olmayanlar nağapsın :D.. hayal dünyasında yaşasın hehe :D ... dvm yazını merakla beklemekteyimmm :)

Adsız dedi ki...

konuşmaları yayınlamassan inanmayız.

Adsız dedi ki...

zaten iki günlük değil mi.aklında kalacağına..yap gitsin..

Gereksiz Adam dedi ki...

pucca nerden buluyorlar seni bu isimsiz "one niht stander"lar:D.

Bizim bilmediğimiz bir erotizmi mi var yazılarının anlayamadım ki:D

Bence linklere bir iki de şey site linki koy da gelen isimsizler burada abazalaşacaklarına orada olsunlar.

Bu arada filmini çekeceğim.İznin olursa:P

PuCCa dedi ki...

bende erotizmin e sini yazmıyorum ama nasıl beceriyolarsa azıyolar :P

Cüzzamlı Melek dedi ki...

pucca, inci tanem,

kendine dön... kendine gizlen. dinlen azıcık. ben 2 aydır kendimleyim, inanılmaz bi değişim yaşıyorum. kendimi keşfediyorum. çok eğlenceli..

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

hımm ..

'' İşin garibi o gidene kadar ben kendimi ona deli gibi aşık sanıyodum ''

Bu cümleye şaşırdım . Çünkü onu seviyormuyum diye kafası karışık moddaydın .. Yok yok sevmiyorum diyordun .. Anlamıyorum garip ..

gregor samsa dedi ki...

pucca, okyanus yosunum, kapı kulbum, tencere kapağım (cüzzamlı meleğin girizgahından çok etkilendim)

belki şehre bir film gelir
bir güzel orman olur yazılarda
film içinde çeşitli ayakların bulunduğu fetiş öğeler vardır.
tut ki karnımda acıktı anneme küstüm. anneme küsmemin karnımın acıkmasıyla bir alası yok ama.
tut ki pekmezde şehre gelen filmin bilet kuyruğunda görülmüş
tut ki bilet kuyruğunda, bu havada dizine kadar deri çizmeler giyen akli melekeleri fantazilerinin esaretine girmiş bir bayan varmış.

onu sonra anlatırım fakat kimin bacağını sıkmış pekmez tramvayda. güya kafaları çekip çekip değişik webcamlar da alıyormuş soluğu.

spontone yorum sunar "itinayla ayar verilir" yakında sinemalarda

PuCCa dedi ki...

pekmez öle şey yapmaz hıh... yapmasın yanii böhüüüüü

oscar wilderness dedi ki...

sevgili pucca;

ne orospuymuşsun abi sen?

sevgiler

oscar.

Adsız dedi ki...

yürü git beeee

La Santa Roja dedi ki...

Ya sahnedeki adamlardan etkilenmek pek doğaldır Pucca; atmosferin etkisi, bütün hatunlar o herife bakarken onun sana ilgi göstermesi vs vs. Bence msn konuşmalarını yediği yere kadar sürdür de buluşmak pek iyi bir fikir değil gibi.. Pekmez'den de olma durup dururken.

Adsız dedi ki...

puccom sende bir açlık görüyorum ben başka bişi deil birinin senin karnını güzelce doyurması lazım ki bu açlığın giderilsin aman yanlış anlama

KuPa k1z1 dedi ki...

la santa roja doğru söylemiş..Pirince giderken bulgurdan olma durumu sendeki ama üzülme bence tek değilsin çünkü bendede var el attığını kurutma durumu:)Hayatımın aşkını buldum.sevdim, öldüm, bittim okumaya gitti Kıbrısa...sonra aradan 1sene geçti dersaneden bi çocuk buldu beni oda Bulgaristana gitti.Şimdi düşünüyorum bu nereye gidicek diye..:)çocukta okuma azmi kalmamış doktoramı yapsam ne diye terkederse bende tezimi sonlandırmış olucam:)))

Adsız dedi ki...

Tanrı kadınlara cinsel üstünlük vermeseydi, heralde erkekler kadınların yüzüne bile tükürmezdi...

Adsız dedi ki...

adamlara mail muamelesi yapan kadinlar mal muamelesi gormeye mahkumdurlar.

aztec ozlu deyisi, norvec, 1942.