4.05.2008

Seni Seviyorum

1 saat önce, kızlarla merdivenlerin başında oturuyoduk.. Daha doğrusu onlar oturuyor bende onlara Tarkan'ın taklidini yapıyordum, ellerimi yumruk yapmış oturup kalkarak dudaklarımda yarı açik biçimde kızlar şarkıyı söylüyor bende İçime Tarkan kaçmış gibi dans ediyordum ki biri belimden sarılıp yanağımdan öptü! " ben seni çok seviyorum yaa" dedi ve gitti... bi an mal oldum, kaldım öyle salak salak baktım. Aynı şekilde bütün kızlar mal oldu. Pekmez beni izliyormuş meğer görüncede gelip öpesi gelmiş.. Şebeklik yaptığım kızların arasında bayan kaltakta vardı, hepsi oowwwww, neden söylemiyosunuz woww diye naralar atarak 'beni kutladı' Çok büyük bir şok geçiyorum şu anda... 1 saat içinde çıktığımızı, beni öptüğünü ve sevdiğini duymayan kalmadı. Garip bir göt kalkması yaşadım ama aynı zamanda korkuda..Şimdi bu herif gidecek burda mal gibi kalcam, kimse çıktığımızı bilmiyorken en azından kıyıda köşede nolur nolmaz diye bıraktığım çocuklar vardı şimdi onlaranda olcam. Birde bi önceki sevgilimden biliyorum aradan yıllar geçsede sadece onlarla anılıyorsunuz.. "Aaaaa bu bilmem kimin sevgilisi dimiii", yada biri sizi birine sorduğunda direk "amaan o mu şunla sevişiyodu", uykusuz işe geldiğinizde "gece kimbilir noldu" daha bi sürü şey... Kadınların sahipli erkeklere olan ilgisinden bahsetmeme gerek yok sanırım..Ve o şimdi gidecek, ben burda pekmezin eski kırıklarının arasında yer alcam, o gidecek herkes bana onun gidişiyle çektiğim acıyı soracak, o gidecek ve gitmeden önce canımı daha fazla yakabilmek için bana var gücüyle aşk şırıngalayacak.

2 yorum:

yüxexeratonin dedi ki...

o neden gitsin ki?

Adsız dedi ki...

yuh artık birini severken diğerlerini myedekte tutacak sonrada aman pekmez beniğm için değerliydi diyecek kadar... ne bileyim karaktersizlik mi bu? bende yapıyorum bunu.