4.05.2008

Önüm arkam sağım solum saklanmayan idne

Yılbaşı gecesinin dedikoduları yeni yeni gün yüzüne çıkmaya başladı, tuvalette kızlarla kanalda kim kimle şeyediyo konuşmasını yapıyorduk; cinsel kimliğini açıkça belli etmiş dünya şekeri bi çocuk var elimizde ki malzemede bu.. Maalesef bu çocuğun yanına 10 m. fazla yaklaşana hemen direk "ulan bu da idne" damgası vuruluyor.. Az kalsın sevgili bayan kaltak yüzünden pekmezde onlar o kategoride olacaktı.. Rujunu o iğrenç dudaklarına badana yaparken ağzından çıkan cümlelerden anladıklarım "Bence Pekmezde öyle", o sırada çok hiç muhabbetim olmayan sadece tuvaletlerde gülümsemekten öteye gidememiş bi samimiyetimin olduğu benden yaşı epeyce büyük olan bi haber servisinden bi hatun bende şok etkisi yaratacak sözler söyledi..
- Puccanın g.tünden ayrılmıyoda yuhh oda idneyse, ne var kız sizin aranızda bakışmalar,birbirinizi korumalar yapışık ikiz gibi gezmeler
- yok bişey ya aynı programdayız diye...
- geçeceksin sen o işi, kameramanla konuşmuş senin peşinde dolanıyor diye?
- haberim yok benim valla billa
- dikkat et o zaman malın gözüne benziyor, seni kendine ayırmış belli ki
Sonrası bayan kaltağın laf sokmaları... "dikkat et" sözünü ise hiç dikkate bile almıyorum yıllardır başıma gelen bişey çünkü, saf bi sıfata sahip olduğumdan benden 2 ay büyük insanlar bile beni korumaya alıyolar.. Bu benim için büyük bi avantaj; ne b.k yersem yiyim hep saflığıma veriliyo ve işin içinden çok çabuk çıkıyorum...neyse işte ben bu gazla içeriye girdim, benim bakışlar falan değişti tabi çocuğu süzemeler, kıkırdamalar, aptal aptal kur yapmalar, sonra kendime geldim napıyon an sen dangalak pucca, bu banu alkan tavırları ne oluyo diye silkelendim..
Yemeğe giderken Puntanın önünden geçtik; "daha şuraya bi kere gitmedim" dedi hemen kıvrak bi hareketle atlayıp "hafta sonu gidelim" dedim.. "tamam" dedi...
1 saat sonra buluşuyoruz.... onu sarhoş etmeliyim, geçen gün sarhoş olduğunda hertürlü lafın ağzından alınabileceğini söylemişti, deli gibi sarhoş olmalı, ben içmicem zaten hastayım ilaç kullanıyorum ayağına yatcam, ben sarhoş olursan " seviyorum uleeenn" diyerek ayaklarına kapanıp "evlen benlen köpeen olayım evlen" diye ağlayabilirim....Allahım sen bana yardım et bu gün olsun bu iş nolursunn......

Hiç yorum yok: