4.05.2008

Merak

Asansörde çok fazla kızla sevişmiştim ama ilk kez bir kıza aşkımı ilan ettim!
İlişkinin 3. gününde söylenecek laf mı bu? Sevişmiştim ne ya!! direk üç adım geri attım.. gırgır olsun diye söyledi biliyorum ama "seviştim" ne yaaa???
Şimdi ne zaman çocuğa baksam asansörde kızları düzerken hayal ediyorum ve o kızların hepsinin kafasını koparıp apartmanın önüne asıyorum!
Erkek arkadaşlarımın hep eski sevgililerini merak ettim, merak etmekle kalmadım; tc kimlik nolarından msn şifrelerine kadar herşeylerini araştırıp hıtıklayıp bulmuştum.. Bulmakla da kalmadım hatta, hala ona aşık olduğunu anladığım ve benden güzel olan kızın telefon numarasını mynetin pis pis kanallarında dağıttım (ki telini değiştirsin diye)
Niyeyse bu arama bulma süreci boyunca bu işten piskopatça zevk alıyordum, ta ki onlara da aşık olduğunu anlayıncaya kadar.. Sonrası işkence günleri, kendi kendimi yemeler, acaba hangisini düşünüyo diye debelenmeler ona hissetirmeden yaşanmışlıkları kıskanmalar...
Bu kez bunu yapmayacağım, ne olursa olsun geçmiş sayfalarını kurcalayıp kendime işkence etmeyeceğim... Çok merak ediyorum o asansörde düzüştüğü kızları, aşık olduklarını, ağladıklarını, terkettiklerini, terkedenleri hiç bir kelime kaçırmadan bilmek istiyorum ama bu kez kendimi tutup benden sonrakileri kıskanacağım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

psikopatca bir insanin tarihcesini merak etmek neden? onlara sarf ettigi sozleri banada sarf ediyormu diye yegane olmadigimizi anlamak icinmi

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.