5.05.2008

koca memeli sarışın

Bok gibi bir günün sonunda tek isteğim 365 gün deliksiz uyumak....Bugün kanal kemer sıkma politikasına başvurduğunu açıkladı.. Program bölümünü tamamen kapattılar ve programda çalışanlara çıkışlarını verdiler.. Bunlardan biride bendim.. Herkes tek tek personel müdürünün yanına gidip dosyalarını aldı.. Sıra bana geldi.. Hayatımda hiç kovulmadığım için, içim bi garip, farklı bi utanç hissi ve merak kaplı olarak odaya gittim.. Bi yandanda "belkide bu bi kader, hayat beni pekmezin ardından İstanbul'a yollayacak" diye boktan düşüncelerle girdim odaya, kadın direk dedi seni genel müdür bekliyor! Ahaaa dedim sıçtın kızım dv cam kasetlerini senin bozduğunu öğrendi 3 sene adamın evinde temizlik yapsan ödeyemezsin o parayı diye ezik büzük olayı kimin üstüne atsam düşüncesiyle girdim kapıdan... Direk tuttu omzumdan amcabey artık gazetedesin dedi... (eleman olmadığı için yaptığımız programla ilgili bir sayfanın, birde kadın sayfasına yardım ediyordum ama geçen hafta almışlardı elimden) ohhh dedimmm en azından rahatlıcam diye, "editör oldun, birde röpleri yapacaksın seçim zamanı program için geri buraya döneceksin"
- eee xxx bey'e noldu?

-yaşı kemale erdi, seçimler yaklaşıyor bize görsel olarak doyurucu biri lazım, gazeteye vekiller gidip gelecek bir bayanın durması daha iyi orda, haaa bu arada röportajlarda fazla konuşma soracağını sor bitir, gelenlerle de aynı muhabbet edeyim deme!

-------

Yeni işime başlamak için gazeteye gittim, gittiğimde yerini alacağım adam herkesle vedalaşıyordu, Allah var banada çokyardımcı olmuştu suratıma kocaman bir gülümseme katıp adama hoşçakal diyecektim ki direk yanındakine dönerek, "İşte böyle azizim 17 senemi verdim bu mesleğe, ama emeğini değil başka yerlerini veren kişiler gelip oturuyor senin yerine"şok oldum elim ayağım titredi , gözlerim doldu dudaklarım büzüştü bişey diyemedim, yeni bilgisayarıma oturdum... Herkes bana koca memeli bi sarışınmışım gibi tiksinerek bakmaya başladı.. Çay içermisin bile derken sinirli bi şekilde beyinsizmişim gibi "çayy diyoruzz çayy içecen mii" diye hömkürenler bile oldu...Televizyonda kendime güvenim sonsuzdur, ama gazetede bilmiyorum helede böyle olunca sadece kaşım gözüm fena değil diye aldılar getirdiler beni, hiç böyle aşağılanmamıştım sanırım... Ve herkesin bunu bilmesi kadar kötü birşey yok... Çok ahım şahım güzel bir kzı değilim, bacaklarım çarpık, dişleğim, basenliyim, dolunay gibi surata sahibim, belkide sadece güzel olduğum için koymamıştır cidden yaptığım işi beğeniyodur ama bana şımarırım diye öyle demek istememiştir müdürüm, bi de işin kötüsü saçlarımı sarıya boyatmak için kuaförden rendevu almıştım, onuda yaparsam tam olacam, içimemi doğmuş nedir artık!offf yaa Ne bileyim yarın hiç işe gitmek istemiyorum... Zaten pekmezde haftaya gidiyor öküz gibi uyumak istiyorumm...

Hiç yorum yok: