4.05.2008

Hiisyat aynı kişiler farklı

Senden fazla birşeyler beklemekte hata yaptım, sen hala çocuksun çünkü, telefon numaramı silme, büyüdüğün zaman ararsın beni..."
Pekmezden gelen mesaj bu, o geceden sonra bu mesajı attı ve bi daha suratıma bakmadı.. tabii bende bakmadım, bakmadığım için öğlen aç kaldım! salak gibi belki öğlen yemeğe çağırır diye bekledim, bekledim bekledim, puşt gelmedi! Bugün benimle hiç konuşmadı, laf bile sokmadı dün en azından onu yapmıştı...
Ben çocukmuşum, hoşttt köpek! Ulan 1 aylık çıktığın kıza, pazara gidelim der gibi " İstanbul'a gel bari benle" diyen sensin, tutup haftalarca sen eski sevgilini düşünüyosun diye paranoylara yatan sensin, sana tahammül edebildiğim ve senle gelmediğim için (çok istiyo gibi) çocuk olan ben oluyorum.. sen önce yaşına göre davran efendiiii!!!
Üzülmüyorum, acıda çekmiyorum sadece sinirliyim ama biliyorum 3 gün sonra köpeğe bağlıcak bu bünye kendini yine! hep aynı şeyler yaa!! önce sinir sonra keder...
Allahtan bu seferki daha yakışıklı en azından eli yüzü düzgündü diyebileceğim ardından. , Pekmez eski sevgililerime göre peygamber gibi kalıyo valla... çok özleyeceğim sanırım... özellikle oturduğu masayı, alışmıştım lan her allahın günü yanyana dipdibe çalışıp bi yandan da aşk yaşamayı...
Elim telefona gidiyor ara diyorum sıç çarkına ama yapamıyorum, Bugünde kirli sakalını kesmiş pasparlak olmuş, pezevenk çok tatlı olmuş! gözüme inanılmaz derecede yakışıklı gelmeye başladı... Gözüm telefonda bi mesaj diyorum yaa bi mesaj eşşoğlusu, en azından de ayrı şehirlerde deneyelim diye! Ama yok, o çok rahat memnun hatta sırtında koca bir yük kalktı
Virgilius'ün bi aşşağıya yazdığı yorumu okuyunca dank etti! bundan öncekide böyle puştluk yapmıştı bana! herifçioğlu bi kere bile benim şehrime gelmemişti, ama ben "sen askere git, ben arkandan gelmezsem orospuyum" diyodum, nitekim yapardım da biliyorum! herif nereye ben oraya öyle koala gibi yapıştım adama! 4 sene boyunca bi kere bile yaşadığım yeri görmemişti ve sonunda bi gün geldi! 'haa gelme sebebi tamamen ona attığım bi köklü kazıktan dolayı ağzıma sıçmak içindi' ama olsun, sonuçta geldi! Ben beni bu kez topuğumdan vuracak diye düşünürken bana peri kızıymışım gibi davranmıştı, çıktığımız günler boyunca olmadığı kadar anlayışlı sevecen ve itaatkardı! hatta hiç yapmadığı birşeyi yaparak bana 'söz' bile vermişti.. Yeniden çıkıyoruz laylaylomm bu adama aşığım postu olurum triplerine girmişken ben! adam bi daha beni aramadı! bi kere bile, yok burdan gitti bitti, bi daha ne sesini duydum ne haberini aldım..Alırsamda inşalllaaaaaahhh ölüm haberini alırım o ayrı mevzu tabii!!! 4 sene boyunca 77 milyon kez ayrılıp barışmıştık, ayrı olsakta yinede mutlaka bi mesaj bi mail bişey atar ille kendini belli ederdi bizz hop sarr baştan geri alırdık.. Ama bu kez ciddi ciddi bitirmişti, üstelik benim haberim olmadan!
En son vedalar hep böyle altın vuruşlu oluyo demekki, şimdi bütün çalıştığım yer bizi çıktı biliyo ve biz ayrıyız. madem böyle bi bok yiyecektin millete ne afişe ettin, olan senden sonra bulacağım adaylara olacak oysa muhasebede ki çocuğu yedeğe almıştım bile gitti bal gibi çocuk!

Hiç yorum yok: