4.05.2008

Fingirdeşme

Teorik olarak fingirdeşiyoruz, oynaşmalar, kıkırdamalar, hatta saç çekip kaçmalar, sabaha kadar mesajlaşmalar, şarkı yollamalar vs vs vs..
Pazartesi günü benden köşe bucak kaçtı, konuşmadı, ben de artık elimde ki son kozu -yani cinselliğimi- kullanmanın zamanı geldi diye düşündüm.. Dötümü başımı açarak yapamazdım tabii bu işi, çocuğu tamamen cinsellikten soğutup korkutmak gibi bi niyetim yoktu :P
Akşama doğru tuvalatten çıkarken Pekmez, -en savunmasız anında- duvara yapıştırdım çocuğu, bi elim göğsünde sanki kaçmasın gibisinden diğer elim belimde:
- napıyosun ya sen?!? şimdiden böyle yaparsan ohoo ben bi daha senle hayatta çıkmam dışarı.. Ne zaman alkol alsam karakolda gözümü açarım, sanki ilk komaya giren çocuk sensin...
- Ondan değil, yani ondan da değil işte, seni koruyup kollamam gerekirken başına iş açtım mahçupluk benim ki... (yirim senin mahçupluğunu, altına atlette giymemişsin zaten :P )
- birilerine anlatcam diye korkuyosun dimi, valla kimseye söylemedim...Bi daha böyle yaparsan önüme gelene anlatcam diyerek elimi göğsünden çektim, tabii gönül isterdi onu orda öyle sıkıştırıp "beni öp lan, öpmezsen asıl anlatcam" diye tehdit etmeyi ama yanlış bi izlenim uyandırmak istemedim :P
Sonra da en seksi bakışımı atarak saçlarımı savurup içeriye geçtim.. İşte bundan sonra bizim fingirdeşmelerimiz başladı, ama farklı biçimde yani mesela birbirimize şarkılar gönderiyoruz ortak ağdan " al bunu dinle"diyor.. Gönderdiği şarkı "Ankaralı Turguttan Annene diyiverecem"
Ben ona yolluyorum "Mahmut Tuncer'den Cenderme" Bu tarz bi şarkı yollayıp eğlenme modundayız..
Dün sabah 4'e kadar telefonda mesajlaştık.
- çizgili pijama giymiş eşeğe ne denir
- zebra?
- hayır
- iyi geceler ?
- yaklaştın afferin
- eee denir söyle ben daha zor sorarım
- iyigeceler çizgili pijama giymiş eşek denir puhahahaha
- iğrençsin.. Sıra bende; okuldan aldım bir tane eve geldim bintane
- off asıl iğrenç sensin, nar
- hayır, bit puhahahahah
gibi, içinde aşk namına tek kelime barınmayan bilmeceler sorduk durduk birbirimize.. Devamlı kahkaha atma, birbirimizle dalga geçme durumuna girdik.. Bazen bu durum çok hoşuma gidiyor ama bazende ürkütüyor.. "Hem çok yakın arkadaşız, hem de aynı işyerinde çalışıyoruz, bunların bozulmaması için bu kızla çıkmayayım ben" deme ihtimali çok fazla gibime geliyor.. Sırf böyle düşünmesin diye çok sınırlı davranıyordum. Bi göğsüne el atmamla çocuğun içinde ki komedi aşkını depreştirdim sanırım.. Şimdi de durduramıyorum...
Cumartesi günü izinleri aynı güne aldık, buluşacağız ama gündüz bu kez içmekte yok!
Bu defa hiçbişey yapmayacağım, valla billa! Olursa olur, olmazsa başka kısmetler bulmak için yola koyulacağım...

Hiç yorum yok: