1.05.2008

Aşk denemeleri - Nostalji-

Yer: urlada bir çatı
zaman: 2003 yılbaşı
- PuCCa benimle evlensene
- yuhhhh saçmalama!!!
- ciddiyim bunda gelecek yıl okulun bitiyo bende askerliği hallederim, kızım kimsein yanında böyle rahat değilim ben...
- Sen bana aşık bile değilsin...
- İçerde bi ton kızı bırakıp, çatıda bu soğukta götüm dona dona yıldızları izliyosam senle, sana hastayım demektir... bu kadarda mı çalışmıyo saksın..
- Sen bana aşık falan değilsin hastasın sadece, baksana kendin dedin rahatsın diye işte,
- Rahat değilim kiremitler g.tüme giriyo şuanda...
- Peki ozaman neden Emrah, neden olmuyor bi türlü...
- Sen sarhoş olmuşsun
- Ne alaka be!
- Sen soru sormazsın çünkü, kafanda yaratırsın cevapları.. Herşeyi kurarsın kendi kafanda.. Verilen hiçbir cevap seni tatmin etmez...
- Ben senin bana aşık olduğuna inanmıyorum,
- Senin; şımarıklığına, vurdumduymazlığına, yatmadan önce okuduğun dualara, meyveli yoğurduna, kirpiklerine sürdüğün boyaya, titreyerek ağlamana, kin tutmayışına, sorgusuz sualsiz oluşuna, serbestliğine, rahatlığına, küfür edişine, bişey anlatırken heycanlanmana, seni kandırabilmeme, affediciliğine, iyimserliğine, hiç katkısız saflığına aşığım... Ama PuCCa ben bunlar yüzünden senden Nefret ediyorum.. Hiç kimseden nefret etmediğim kadar senden nefret ediyorum, ve kimseyi sevmediğim kadarda seni seviyorum...
- İçeri girsek iyi olacak!!!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Nerde bu buz kiracagi?

Adsız dedi ki...

gusel;)

Besim dedi ki...

yalnız arkadaş bariz aşıkmış